Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Outletuur.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. M.

Naar: Outletuur.nl

31/01/2021

Beste, ik bestelde een horloge bij outletuur als kerstcadeau. Toen ik deze aankreeg heb ik de horloge reeds bekeken, maar het plastiek en dergelijke liet ik eraan omwille van de retourvoorwaarden. Toen de horloge werd gegeven hebben we het plastiek eraf gedaan en bleek even later dat de crown op de horloge stuk was. Ik heb de dag erna een mail hierover verstuurd. Nu weigert Outletuur de som terug te betalen omdat de horloge niet volgens de gepaste wijze is geretourneerd ( plastiek zou nog rond de horloge moeten zijn). Ze weigeren ook te antwoorden op mijn emails. Ik wil graag de volledig som terug aangezien ik een kapotte horloge heb ontvangen. bedankt! Sanne Minnekeer

Berichten (1)

S. M.

Naar: Outletuur.nl

11/02/2021

Beste, nog steeds heb ik geen antwoord gekregen op mijn herhaaldelijke klacht. De horloge is stuk. Dit is vrij éénvoudig te controleren. Gelieve mij zo snel mogelijk mijn geld over te maken. Sanne


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform