Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Junai.nl

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Junai.nl

17/10/2020

Beste , Ik bestelde begin september een drijvend eiland voor mijn schildpad. 2 weken later merkten we dat deze precies niet goed bleef drijven en telkens mijn schildpad wou opkruipen zonk het eiland. Onmiddellijk juni.nl gecontacteerd en moest deze in retour sturen .Bij de post moest ik het schandelijk bedrag van 16.40 euro betalen voor iets dat ik pad gekocht had .Nu bijna 1 maand later zou het eiland nog niet toegekomen zijn .Ook zou ik de kosten van retour niet terugkrijgen in geld. Wel in bon .Maar ik bestel daar niks meer !

Berichten (2)

A. C.

Naar: Junai.nl

04/11/2020

Ik heb het bedrag al teruggestort gekregen van het zwevend eiland voor mijn schildpad maar wil de 16 40euro verzendingskosten die zeer onterecht zijn ook teruggestort zien.Mvg

Junai.nl

Naar: A. C.

29/11/2020

Goedenavond,Wij hebben deze klacht inmiddels al met de klant opgelost en de kosten zijnteruggestort. Gelieve deze case als opgelost te beschouwen tenzij de klanthet anders ziet.Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,Mit freundlichen Gra¼aŸen,With kind regards,*Sander Gundogan *JUNAIPostbus 9 9663 ZG Nieuwe PekelaPekelwerk 38 9663 AW Nieuwe PekelaTel: +31 (0) 85 065 5451info@junai.nl www.junai.nlShop nog sneller, download *HIER* de JUNAI Appvoor tablet en mobiel of zoek onze app in Google Play of Apple Appstore*JUNAI is onderdeel van Online Winkelstraat Nederland*On Sat, Nov 28, 2020 7:53 PM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform