Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Fitality Merelbeke

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Fitality Merelbeke

07/09/2020

GeachteOp 28 februari 2020 wou ik een coaching volgen bij Fitality Merelbeke. Tijdens het eerste informatiemoment sloot ik een coaching af t.w.v. 199,90 euro. Dit werd direct betaald. Enkele dagen later mocht ik voor de eerste keer langsgaan. Ik besloot echter dat dit helemaal niets voor mij was.Ik heb dit direct laten weten via e-mail. Na het uitblijven van verdere reactie heb ik een aangetekend schrijven gestuurd op 7 maart 2020. Na het verder uitblijven heb ik op 23 juni 2020 een nieuw aangetekend schrijven gestuurd. Opnieuw zonder enige reactie.Op 3 september 2020 zie ik dat ze plotseling, ongevraagd en zonder enige overeenkomst, opnieuw geld van mijn rekening hebben gehaald (maandelijkse bijdrage van 149,90 euro). Echter is dit de eerste keer aangezien ik alles direct heb opgezegd.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform