Beste,Al enige tijd probeer ik een terugbetaling op een afgesloten creditcard terug te krijgen. De tegenpartij heeft me het betaalbewijs bezorgd en dat heb ik samen met een claim en de overige communicatie aan Athos bezorgd. Sindsdien loopt het mis. Hieronder kan u de historie lezen:Op 1 april werd de terugbetaling van de voorstelling aangekondigd per e-mail en eveneens uitgevoerd volgens het betaalbewijs.Op 1 mei heb ik contact opgenomen met het cultuurcentrum, aangezien ik nog niets ontvangen had. Toen realiseerde ik met ook dat dit een van de laatste betalingen was met de intussen afgesloten Visa-kaart en heb ik contact opgenomen met jullie en Athos om na te gaan of het positief saldo op die kaart stond. Er werd me gezegd dat dit niet het geval was en dat ik een betaalbewijs diende op te vragen.Na enige tijd is dit gelukt en heb ik op 11/06/2020 een claim ingediend met de bijhorende informatie.Tussen die dag en eind augustus heb ik Athos/Worldline meerdere malen gebeld om te horen hoe het was met de status van de claim. Door drukte hadden ze een behoorlijke achterstand werd me gezegd. Elke medewerker van de customer service vond het toch nodig om met mij de uitgave te bekijken en bevestigde dat ze die konden zien. Een nieuw positief saldo was echter niet aanwezig kreeg ik te horen. Wachten op de claimdienst dus.Rond 20 augustus kreeg ik dan de melding dat er zich iets in het archief bevond en dat dit eerst vrijgegeven diende te worden. Toen ik daar een vraag over stelde, kreeg ik geen antwoord maar de vraag om de uitgavestaat te bezorgen, wat ik meteen gedaan heb. Dat was op 21 augustus en sindsdien heb ik niets meer van hen gehoord.Gezien dit wederom twee weken geleden was en er niet op mijn vraag naar een update geantwoord werd, heb ik hen opnieuw opgebeld. Daar werd me dan plotseling gezegd dat er geen uitgaven te bespeuren waren op die kaart in de maand juni. De uitgave van 100 euro zou dus nooit plaatsgevonden hebben. Ridicuul gezien eerdere collega's deze meermaals bevestigd hebben alsook het bewijs van de uitgavestaat.Ik wens gewoon het geld terug te ontvangen meer niet. En deze belachelijke saga heeft lang genoeg geduurd, dus ik zie geen andere optie meer dan een klacht tegen hen in te dienen.Met vriendelijke groeten,Carolien Keyaerts