Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Wonderweekend

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Wonderweekend

18/08/2020

Beste, ik heb op 1 april tickets gekocht voor wonderweekend op 14/8 voor 1 volwassene en 3 kinderen, in totaal voor 200€ Wonderweekend heeft geannuleerd op 15/4. Ze annuleren niet echt het weekend maar ze willen in de plaats tijdens de maanden juli en augustus een wonderdoos elke 2 weken op sturen met activiteiten voor heel het gezin. ik heb voor deze doos bedankt, maar ik wil liever na 3 maanden thuis zitten eens buiten komen voor 200€. ze hebben dan gereageerd en schenken mij een waardebon die 2 jaar geldig is en weigeren een terugbetaling van de tickets. Ze kunnen de datums van het nieuwe wonderweekend ook niet doorgeven. Omdat ik een alleenstaande moeder ben, en regeling week/week is helemaal niet zeker dat ik mijn kinderen één van de volgende edities ga hebben. Dus ik wil liever nu met 200€ leuke activiteiten doen ipv het geld bij hen te laten staan. kunnen jullie helpen het geld terug te vorderen? alvast bedankt voor jullie reactie. Met vriendelijke groeten, Ellen Goorik deed reeds het volgende:Ik stuurde o 19 juni onderstaande info door.Na telefonisch contact en op uw aanraden heb ik een aantekende zending gedaan aan Wonderweekend.WonderWeekend BVBASteven de Beukeleerquare Sainctelette 4-51000 BrusselPER AANGETEKENDE POSTBetreft: betalingsnummer: 7662500750453Geel, 9 juli 2020Geachte heer De Beukeleer,Middels dit schrijven wil ik u verzoeken om een terugbetaling van mijn aangekochte tickets voor het door u geannuleerde Wonderweekend 2020.Aangezien ik een combinatie van overnachting met activiteiten boekte, betreft het hier een pakketreis. U bood mij al eerder een voucher aan, maar door een versoepeling van de wetgeving dien ik deze niet langer te aanvaarden en heb ik aldus recht op een volledige terugbetaling. Het zal mij namelijk niet lukken om deze voucher binnen de wettelijk opgelegde termijn van één jaar te verzilveren.Gelieve het bedrag van €200 terug te storten op mijn rekeningnummer BE27 7506 5069 6673.Met vriendelijke groetEllen Goorik kreeg volgend antwoord:Steven De Beukeleer [steven.debeukeleer@wonderweekend.be]Ma 27/07/2020 17:05????Aan: UDag Ellen,Bedankt voor je schrijven.Zoals reeds aangegeven schikken wij ons naar de regelgeving die uitgewerkt (versoepeld) werd voor evenementen onder het ministerieel besluit van 19 maart 2020.Het ministerieel besluit van 19 maart 2020, zoals gewijzigd door de ministeriële besluiten van 7 april 2020 en 8 juni 2020, schort de verplichte terugbetaling van tickets voor zes maanden op (vanaf 20 maart 2020) en staat de afgifte van een tegoedbon toe die gelijk is aan het betaalde bedrag.Lees dit gerust na op https://economie.fgov.be/nl/themas/ondernemingen/coronavirus/coronavirus-annulering-vanWe hebben je ondertussen ook een voucher bezorgd, dus hebben ons gehouden aan de opgelegde richtlijnen. Dat wil zeggen dat we niet zullen overgaan tot terugbetaling.Beste groeten,StevenSteven De Beukeleer Founding FatherSquare Sainctelette 5 - 1000 Brussel+32 473 350101www.wonderweekend.be

Berichten (1)

Wonderweekend

Naar: E. G.

18/08/2020

Hallo!Bedankt voor je mailtje!Ik ben op vakantie, en terug op kantoor op 6 september.Voor dringende gevallen kan je me altijd op m'n mobiel bereiken!Glenn@wonderweekend.be kan je vast ook wel helpen!Beste groeten,Steven-- *Steven De Beukeleer *Founding FatherSquare Sainctelette 5 - 1000 Brussel+32 473 350101www.wonderweekend.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform