Beste Mijnheer Vandaele,Op 12 mei 2020 nam ik telefonisch contact op met u firma betreffende een promo van profielplaten. Ik vraag of deze nog in stock zijn en u antwoord mij dat deze nog verkrijgbaar zijn. Dezelfde dag bestel ik de profielplaten en zet de prijs er bij van de promo zonder te spreken van de kleur. Ik vraag eveneens of het mogelijk is thuis te leveren. Geen enkel probleem mits een meerprijs van €135,00 en levering binnen de 14 dagen. Op de factuur staat :kwaliteit lot gekend en aanvaard door de koper/geen terugname mogelijk. Dit begrijp ik volkomen omdat dit promo profielplaten zijn. Ik verwittig de dakwerker dat er binnen 14 dagen geleverd word. Na 14 dagen: niets. De dakwerker zegt als er nog niets geleverd is vraag dan een bijkomende bestelling van windveren want die heb ik ook nodig. Ik doe een bijbestelling en heb beide facturen onmiddellijk betaald en een bewijs van betaling doorgemaild. Na 14 nog steeds geen levering, neem opnieuw contact op met de dakwerker om de afspraak te annuleren. Ik telefoneer naar Anthony en die laat mij weten dat de windveren nog moeten geleverd worden door de fabrikant. Nu begin ik het beu te worden, mijn echtgenoot belt naar Anthony en zegt dat de platen dringend moeten geleverd worden daar wij een nieuwe afspraak hebben gemaakt met de dakwerker. Anthony zegt als we mogen leveren zonder windveren kan dit onmiddellijk gebeuren maar helaas zonder resultaat. Ik zoek ondertussen naar de zaakvoerder van de firma die in vakantie is in Frankrijk. Ik krijg Mijnheer Vandaele aan de lijn en die bevestigd mij dat de gevraagde profielplaten zullen geleverd worden de 16 juni 2020 als het nog in de planning past maar ten laatste 17 juni 2020. Hij verontschuldigd zich voor de gang van zaken en verzekerd mij een creditnota op te maken voor de windveren voor een bedrag van €220,82. De levering vind plaats op 17 juni 2020 zoals beloofd.Eindelijk kan ik de dakwerker bellen en zeggen dat de profielplaten geleverd zijn en hij mag komen want hij ging een ons schadevergoeding laten betalen door het feit dat wij reeds 2 keer de afspraak hadden geannuleerd en deze telkens zijn planning moest aanpassen. En nu komt de kat op de koord,een week na de levering krijg ik een mail van Anthony waarin hij zegt dat de bestelling volledig is misgelopen, dat de promo profielplaten niet in stock waren !!!!!! bij ons telefonisch gesprek waren die wel in stock en de opgestuurde en betaalde factuur ging ook over de promo platen.Eveneens laat hij ons weten dat ik vroeg naar platen lot keuze met antraciet hulpstukken. In mijn bestelling is nooit sprake geweest van eender welke kleur. Het komt er in feite op neer dat wij €51,84 meer moeten betalen.Ik stuur een mail naar Anthony dat ik deze duurdere profielplaten nooit besteld heb en dat ik dit bedrag zeker niet betaal na al de geklungel van deze firma. Hij stuurt mij een mail terug met zijn excuses voor de slechte service en schrijft dat de €51,84 niet meer moeten betalen als compensatie voor de slechte service. Maar daarmee is nog niet gedaan, op 24 juni krijg ik een mail van de boekhouding van Mevrouw de Moor dat er nog een openstaande factuur is van €51,84. Ik stuur een mail terug dat ze beter contact zou opnemen met Anthony alvorens ons een herinnering te sturen want deze had ons de €51,84 kwijt gescholden. Maar het word nog beter, een half uur later krijgen wij telefoon van Anthony die ons zegt dat het bedrag geen €51,84 is maar meer dan €200. Ik ben zeker niet van plan dit bedrag te betalen daar ik die platen die zij mij geleverd hebben nooit heb besteld. Nu vind ik het genoeg geweest en vraag onmiddellijk de terugbetaling van de windveren die niet geleverd geweest zijn voor een bedrag van €220,82.Hoogachtend.