Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Caroll International

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Caroll International

26/05/2020

Beste, na meerdere aanvragen in mijn eigen naam schakel ik nu Testaankoop in om de terugbetaling van mijn retourzendig te ontvangen. Jullie gaven eerder door dat de terugbetaling op 16 maart werd uitgevoerd maar noch ikzelf noch Worldline hebben tot op vandaag de 104 Euro ontvangen.Het betreft een onlinebestelling van 11 oktober 2019 met nummer 0000964056leveringsadres: Leen Vanslambrouck, Sint-Jorisstraat 12, 8500 Kortrijk.Binnen de 30 dagen werd een deel van de levering retour gezonden.Ik stuurde al meerdere mails naar serviceclient@caroll.com. Eerst was de terugzending zoek, dan zou het vereiste document voor de retourzending er niet bij gezeten hebben, nu ontvang ik de terugbetaling niet. Als het niet lukt om de terugbetaling via Mastercard uit te voeren kan het rechtstreeks naar de rekening van Muylle-Vanslambrouck BE06 7384 1725 5222 (KBC). Ik reken op een correcte en speodige afhandeling.

Berichten (4)

Caroll International

Naar: L. V.

03/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

L. V.

Naar: Caroll International

26/06/2020

Beste,Ruim 3 weken geleden hebben wij, via Test Aankoop, het bericht gekregen dat de terugbetaling tot dan verkeerd was gelopen maar dat het binnenkort inorde zou komen. Echter tot op vandaag hebben de 104 Euro van de retourzending nog niet mogen ontvangen. Ondertussen is de retourzending al meer dan 7 maand geleden gebeurd. Dit is toch alles behalve correct.Zolang dit niet in orde is kopen wij niet meer in jullie shop te Kortrijk en al zeker niet online. Jullie hebben zo toch al wat aankopen gemist, voor een veelvoud van de 104 Euro.Wij dringen aan op de storting van 104 Euro op onze rekening zodat dit dossier kan afgesloten worden.Met vriendelijke groetenLeen Vanslambrouck

Caroll International

Naar: L. V.

01/07/2020

DATA NOT AVAILABLE

Caroll International

Naar: L. V.

03/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform