Terug

Problemen met terugbetaling

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. O.

Naar: GOTOGATE

26/04/2020

Beste,Op 9 februari 2020 annuleerden jullie mijn geboekte vlucht met vluchtnummer L5YGCM op naam van Christine Inting. We zijn nu al meer dan 10 weken verder en ik heb nog steeds geen terugbetaling ontvangen of enige communicatie wanneer de terugbetaling mag verwachten. Bij mijn eerdere pogingen via mail zou de terugbetaling geschieden binnen de drie weken, daarna binnen de vijf weken nog eens daarna binnen de 8 weken. Deze termijn is ondertussen al lang verstreken. Indien dit eerstdaags niet geregeld wordt zie ik mij genoodzaakt in de toekomst van jullie diensten geen gebruik meer te maken en jammer maar helaas jullie van negatieve feedback te voorzien op sociale media. Hopend op een spoedige oplossing.Mvg,Peter

Berichten (2)

GOTOGATE

Naar: P. O.

26/04/2020

Beste , Prettig dat u contact met ons probeert op te nemen. Helaas is uw vraag niet bij ons geregistreerd. Om u beter te helpen en om u en al onze klanten een goede service te kunnen bieden, maken wij gebruik van een contactformulier. U vindt deze contactformulieren onder 'Neem contact met ons op' via onze website HierOnder "neem contact met ons op" vindt u onze veelgestelde vragen en antwoorden, die u hopelijk een antwoord bieden op uw directe vraag. Indien u het antwoord niet vindt, verzoeken wij u het contactformulier in te vullen wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.We kijken ernaar uit u te mogen helpen. Met vriendelijke groeten, Gotogate

P. O.

Naar: GOTOGATE

26/04/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform