Geachte, Op 22 november hebben wij via de website cheapmondo.com een robotstofzuiger besteld en direct betaald via overschrijving, dit was de enigste aangeboden betaaloptie.De stofzuiger stond geadverteerd als in stock, verzending binnen 1-3 dagen.Op 27 november heb ik na aanvraag de bevestiging gekregen dat de betaling goed ontvangen was.Op 3 december kregen wij een mail van info@lampe-iubar.de dat de bestelling 1-3 dagen vertraging had.Blijkbaar is de website cheapmondo ondertussen veranderd naar https://www.lampe-iubar.de/.11 december heb ik zelf contact opgenomen ivm de leveringstermijn, dit was het antwoord: We have to purchase your item from an external supplier. Therefore, the delivery time is estimated as 1 to 2 weeks from now. We are very sorry for the inconveniences.If you wish to cancel your order, please let us know your IBAN so we can reimburse you.Ik heb onmiddellijk geantwoord dat de bestelling geannuleerd mocht worden en de gevraagde IBAN nummer voorzien.Op 19 december heb ik nogmaals geïnformeerd ivm de terugbetaling, zonder antwoord.Op 24 december heb ik nogmaals gestuurd met de de nodige betalingsinfo, en een waarschuwing dat ik een klacht zou indienen als ik op zen minst geen antwoord kreeg.Tot op heden heb ik nog geen antwoord ontvangen of terugbetaling ontvangen.Met vriendelijke groetKoen Goossens