Terug

problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. B.

Naar: KARAPASS courtage

24/11/2019

Beste , op 28 augustus 2019 heb ik de stopzetting van mijn verzekeringscontract voor smartphone aangevraagd. ik kreeg op 16 september een registratiebewijs van de beëindiging. op 10 september werd er 60 euro van mijn rekening afgetrokken en sindsdien krijg ik weinig tot geen reactie op mijn mails tot terugbetaling van dit bedrag. vandaag 24 november kreeg ik nog altijd geen terugbetaling.mvgDominique Byttebier


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform