Beste mevrouw, heerEen aantal weken geleden bestelde ik op de website radbag.nl een aantal producten als cadeau voor een vriendin. De betaling lukte niet goed en ik kreeg ook geen bevestigingsmail. Daarom probeerde ik het opnieuw, met succes. De tweede poging lukte wel. De betaling was geslaagd en ik kreeg een bevestigingsmail. Nu, een aantal weken later heb ik de bestelling echter dubbel ontvangen en is het geld blijkbaar ook 2 keer van mijn rekening gegaan. Radbag wil mij niet het volledige bedrag terugstorten omdat het om gepersonaliseerde artikelen gaat. Maar ik kan er toch niet aan doen dat hun website de betaling niet goed doorvoerde en dat ik ook nooit een bevestigingsmail ontvangen heb. Zij beweren dat ze wel een mail gestuurd hebben en dat het op een ander e-mailadres was, maar dat klopt helemaal niet. Hoe kan ik dit oplossen en ervoor zorgen dat ik toch mijn geld terugkrijg? Het gaat om €128,52, dat is toch geen klein bedrag. Bovendien is er nog €6 extra van mijn rekening gegaan. God weet waarom. Dat brengt het totaal op €134,52.Met vriendelijke groetenJef De Pessemier