Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Radbag

18/07/2019

Beste mevrouw, heerEen aantal weken geleden bestelde ik op de website radbag.nl een aantal producten als cadeau voor een vriendin. De betaling lukte niet goed en ik kreeg ook geen bevestigingsmail. Daarom probeerde ik het opnieuw, met succes. De tweede poging lukte wel. De betaling was geslaagd en ik kreeg een bevestigingsmail. Nu, een aantal weken later heb ik de bestelling echter dubbel ontvangen en is het geld blijkbaar ook 2 keer van mijn rekening gegaan. Radbag wil mij niet het volledige bedrag terugstorten omdat het om gepersonaliseerde artikelen gaat. Maar ik kan er toch niet aan doen dat hun website de betaling niet goed doorvoerde en dat ik ook nooit een bevestigingsmail ontvangen heb. Zij beweren dat ze wel een mail gestuurd hebben en dat het op een ander e-mailadres was, maar dat klopt helemaal niet. Hoe kan ik dit oplossen en ervoor zorgen dat ik toch mijn geld terugkrijg? Het gaat om €128,52, dat is toch geen klein bedrag. Bovendien is er nog €6 extra van mijn rekening gegaan. God weet waarom. Dat brengt het totaal op €134,52.Met vriendelijke groetenJef De Pessemier

Berichten (1)

Radbag

Naar: J. D.

19/07/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform