Terug

Problemen met terugbetaling

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. L.

Naar: Frank

24/04/2019

Beste , ik bestelde 3 schaakklokken , er werden echter de verkeerde geleverd. Na dit meerdere keren bij jullie gemeld te hebben , zowel telefonisch als per mail , heb ik nog steeds het geld niet terug ontvangen hoewel jullie in een mail bevestigd hebben dat de verwerking bezig was. Het beloofde tijdsvenster voor de terugbetaling is al verschillende weken verstreken.mvgMaarten

Berichten (5)

Frank

Naar: M. L.

24/04/2019

Beste heer/mevrouw Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht!   Door extreme drukte kan de reactietijd langer zijn dan verwacht. Wij verwachten binnen 2 werkdagen uw bericht te kunnen beantwoorden.   Wanneer u zelf contact opneemt met onze klantenservice kan u het volgende ticketnummer noemen: 5231317 . Zo kunnen we u het snelste van dienst zijn. -'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”- Dear sir/madam  Klachtenbox, Thank you for your message! Due to an increasing number of emails our reaction window will be longer than usual. We will do our best to answer your message within 2 business days.   If you contact our customer service by phone please provide the customer service employee with your ticket number so we can help you as swiftly as possible. Your ticket number is:  5231317 Met vriendelijke groet/With kind regards, Frank

Frank

Naar: M. L.

25/04/2019

Goedemiddag, '‹ Bedankt voor uw bericht. Volgens onze administratie is terugbetaling reeds uitgevoerd. Het aankoopbedrag is op 19-03-2019 overgeschreven naar de rekening waarmee de bestelling werd betaald. Gelieve dit te controleren. Via de volgende link vindt u onze contactgegevens. s:www.checkfrank.be/customer-service/contact/contact-opnemen Mocht u vragen hebben dan horen we dit vanzelfsprekend graag! Met vriendelijke groet/With kind regards, René Klantenservice Frank

M. L.

Naar: Frank

25/04/2019

Geachte Frank , ik heb mijn rekening nagekeken en zie jullie terugbetaling nergens. Op welke rekeningnummer hebben jullie dit gestort? Zeker niet op die waar ik de bestelling mee geplaatst heb want die heb ik dus net nagekeken.mvgMaarten

Frank

Naar: M. L.

25/04/2019

Beste heer/mevrouw Klachtenbox, Bedankt voor uw bericht!   Wij verwachten binnen 2 werkdagen uw bericht te kunnen beantwoorden.   Wanneer u zelf contact opneemt met onze klantenservice kan u het volgende ticketnummer noemen: 5234098 . Zo kunnen we u het snelste van dienst zijn. -'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”'”- Dear sir/madam  Klachtenbox, Thank you for your message! We will do our best to answer your message within 2 business days.   If you contact our customer service by phone please provide the customer service employee with your ticket number so we can help you as swiftly as possible. Your ticket number is:  5234098 Met vriendelijke groet/With kind regards, Frank

Frank

Naar: M. L.

26/04/2019

Goedemorgen, '‹ Bedankt voor de terugkoppeling. De betaling werd voldaan met Mastercard, dit is ook waar het bedrag naar is teruggestort. Volgens onze administratie is de terugbetaling correct uitgevoerd. We horen graag of u het bedrag hebt ontvangen. Mocht dit nog steeds niet het geval zijn dan gaan we er uiteraard direct voor u achteraan! Met vriendelijke groet, René Klantenservice Frank '‹


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform