Terug

problemen met terugbetaling waarborg gehuurde caravan

Opgelost Openbaar

Caravans De Block

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Caravans De Block

27/06/2019

Beste,Wij hebben begin juni een caravan gehuurd bij jullie.Wij hebben voor deze verhuur niet enkel onze huurprijs op voorhand moeten betalen, maar ook nog eens voor hetzelfde bedrag een waarborg. Wij hebben dus het dubbele bedrag moeten betalen.Nu zijn wij drie weken verder na inlevering van de caravan en wij hebben deze waarborg nog steeds niet ontvangen. Jullie reageren met 'de waarborg wordt zoals bij iedereen na 40 dagen teruggestort omdat u tenslotte met onze nummerplaat rondrijdt en er komen de laatste tijd meer en meer achteraf boetes en andere zaken boven van klanten die zich niet aan de regels gehouden hebben'.Wij vinden dat het niet redelijk is dat u (zonder dit zelfs nog maar vooraf te melden) 4 weken wacht met de terugbetaling van de waarborg. Bovendien vrezen wij, afgaande op de verschillende reviews die online terug te vinden zijn, dat u zelfs deze 4 weken niet zal respecteren.Wij vragen u dan ook om ons geld onmiddellijk terug te storten. U hebt geen enkele reden om dit bedrag zo lang achter te houden. Rekening houdende met de aanzienlijke gebreken die er aan de caravan waren waar wij jullie onmiddellijk bij aankomst op de camping schriftelijk van op de hoogte gebracht hebben, zouden wij eigenlijk zelfs een deel van onze huurprijs moeten terugeisen. Jullie hebben ons immers een caravan verhuurd die nog dagen naar de urine heeft geroken en waarvan de kraan van de keukenblok niet werkte.De verschillende online negatieve reviews zijn in dit geval helaas geen 'fake news'.Met vriendelijke groeten

Berichten (1)

D. V.

Naar: Caravans De Block

05/07/2019

Beste,Als aanvulling op mijn vorig bericht wil ik u melden dat het ECC (Europees Centrum voor de Consument) mij bevestigd heeft dat u geen enkele wettelijke grond heeft om onze waarborg zo lang achter te houden.Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform