Terug

Problemen met terugbetaling/vervanging

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. B.

Naar: Cosma Parfumeries

06/03/2024

Beste, Ik bestelde een pakket met schoonheidsproducten voor de tweede keer op deze website. De eerste keer heb ik een kapot item ontvangen, foto’s van gestuurd en hun antwoord was dat ik het pakket had moeten openen, controleren en dan pas tekenen voor ontvangst. Iedereen weet dat dit niet kan in de praktijk…De tweede bestelling is nooit aangekomen, ik had terug voor deze webshop gekozen ondanks een negatieve ervaring omdat hun prijzen aanzienlijk lager zijn.Ik heb onmiddellijk gemeld dat ik dit niet heb aangekregen, in het reglement staat ook dat mijn handtekening vereist is en dat is niet het geval. Ik stuurde hen meerdere mails en moest vaak lang wachten en mails dubbel sturen. Ze sturen dan zogezegd een formulier dat ik moet invullen maar dat formulier zat dan weer niet in bijlage, terug lang wachten op antwoord…Dan zeggen ze dat ik mijn persoonlijke gegevens moet geven ( voor en achterkant paspoort).Daar kreeg ik geen antwoord op. Ik mail opnieuw. Ze sturen me een Frans formulier toe ( het mailverkeer was ook langs hun kant afwisselend Frans en Nederlands ) waar ik weer persoonlijke gegevens moet geven en waar ik moet verklaren dat ik een boete van 15000 euro moet betalen als iets niet klopt.Dan is er een paragraaf waar ik moet invullen “wat me is opgevallen” Er is me niks opgevallen dus ik laat die vraag open.Ik stuur het gevraagde document terug en dan antwoorden ze dat ik dat moest invullen. Ik heb dan letterlijk gewoon in het Frans moeten invullen: er is me niets opgevallen.Ik stuur dit terug en na al die maanden mij aan het lijntje te houden zeggen ze dat mijn termijn voor een klacht gepasseerd is en ze niks meer kunnen doen.Dit kan toch niet? Kan u mij helpen aub?


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform