Terug

Problemen met terugbetaling van artikel die nog binnen garantieperiode is

Opgelost Openbaar

eziclean

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. F.

Naar: eziclean

30/04/2024

Ik bestelde januari 2023 via bol.com (via partner) een robotstofzuiger van eziclean. Deze is sinds januari 2024 kapot. Ze doet niets meer. Ik nam contact op met bol.com die mij naar de partner verwees. Waarop die partner mij verwees naar het merk. Eziclean. Nacontact name met eziclean.NL bleek dat het artikel gekocht wa via partner bij de franse tak van het bedrijf. Daar diende ik een ticket voor garantie in waar ik na een beetje over en weer gemail nu al maanden geen antwoord krijg. Ik bleef ondertussen ook mailen naar de nederlandse tak die mij een retour ticket opstuurde en artikel is ondertussen 2 weken verzonden naar daar. Tot op heden hoorde ik opnieuw nog niets. Graag wil ik hier ondersteuning in om mijn wettelijke rechten te garanderen want ik heb het gevoel dat ik hier niet meer verder geraak. Terwijl ik wel recht heb op mijn 2 jaar garantie. Door slechte dienstverlening hoef ik geen gemaakt of nieuw toestel en zou ik gewoon terugbetaling willen. Kunnen jullie helpen?

Berichten (1)

eziclean

Naar: H. F.

30/04/2024

Beste Testaankoop,Wat vreemd van deze klant.Eerst en vooral heeft zij het product via een retailer gekocht vanuit Frankrijk.Dus eigenlijk hoort zij via daar de garantie kwestie te regelen.Natuurlijk zijn wij zo vriendelijk geweest om deze kwestie toch voor haar op te nemen en haar te helpen ( kost ons enkel geld, terwijl wij niet hebben verdient op deze aankoop ). Wij hebben haar een label aangeboden om het product naar ons garantie centrum te sturen. Dit heeft de klant ook gewoon gedaan.Wanneer er nog bijkomende informatie nodig is horen wij het natuurlijk graag.Met vriendelijke groeten,TRUSTPILOT REVIEWSJirteKLANTSUPPORTEZICLEAN B.V.085 401 7517Info@eziclean.nleziclean.nlKeizersgracht 391A 1016EJ Amsterdam On Tue, Apr 30, 2024 10:16 AM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform