Beste, ik bestelde 6 tuinstoelen op 21/5/2023 : Bestelling: 723063524 Geplaatst op 21-05-2023 22:55:34. Deze werden geleverd op een moment dat ik niet thuis was. Ik heb dan ook niet voor ontvangst getekend. Bij het uitpakken van de stoelen bleek dat de 3e stoel, dus een stoel die midden tussen de andere stoelen zat, beschadigd was. Ik heb hiervoor een terugbetaling gevraagd op uw website, nadat ik foto's en een video had doorgestuurd zoals gevraagd. Ref: [## 2955247 ##] Defect of gebrekkig - 723063524. De terugbetaling werd geweigerd, de verantwoordelijkheid werd bij mij gelegd omdat ik onder voorbehoud had moeten tekenen - nogmaals ik was niet thuis - en er werd dan een kortingbon van 40% voorgesteld. Als ik akkoord zou gaan met een kapotte stoel die volgens jullie nog steeds functioneel genoeg is om op te zitten, dan kon ik evengoed op een tweedehands site kopen. Ik heb een nieuwe stoel besteld en wil dan ook een nieuwe stoel in perfecte staat ontvangen. Ik verwijs hierbij naar mijn mails dd 6/6 - 14/6 - 16/6 - 17/6. Ik heb u gemeld dat ik niet akkoord ging met het aanvaarden van een kapotte stoel. Vervolgens heb ik geen antwoord meer van u ontvangen. Gelieve deze zaak opnieuw te bekijken. Ik hoop dat ik niet genoodzaakt zal zijn om advocaten in te schakelen. Vriendelijke groeten, Trix Verheyen