Terug

Problemen met terugbetaling van defecte tuinstoel

Closed Openbaar

Produceshop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. V.

Naar: Produceshop

09/08/2023

Beste, ik bestelde 6 tuinstoelen op 21/5/2023 : Bestelling: 723063524 Geplaatst op 21-05-2023 22:55:34. Deze werden geleverd op een moment dat ik niet thuis was. Ik heb dan ook niet voor ontvangst getekend. Bij het uitpakken van de stoelen bleek dat de 3e stoel, dus een stoel die midden tussen de andere stoelen zat, beschadigd was. Ik heb hiervoor een terugbetaling gevraagd op uw website, nadat ik foto's en een video had doorgestuurd zoals gevraagd. Ref: [## 2955247 ##] Defect of gebrekkig - 723063524. De terugbetaling werd geweigerd, de verantwoordelijkheid werd bij mij gelegd omdat ik onder voorbehoud had moeten tekenen - nogmaals ik was niet thuis - en er werd dan een kortingbon van 40% voorgesteld. Als ik akkoord zou gaan met een kapotte stoel die volgens jullie nog steeds functioneel genoeg is om op te zitten, dan kon ik evengoed op een tweedehands site kopen. Ik heb een nieuwe stoel besteld en wil dan ook een nieuwe stoel in perfecte staat ontvangen. Ik verwijs hierbij naar mijn mails dd 6/6 - 14/6 - 16/6 - 17/6. Ik heb u gemeld dat ik niet akkoord ging met het aanvaarden van een kapotte stoel. Vervolgens heb ik geen antwoord meer van u ontvangen. Gelieve deze zaak opnieuw te bekijken. Ik hoop dat ik niet genoodzaakt zal zijn om advocaten in te schakelen. Vriendelijke groeten, Trix Verheyen

Berichten (2)

Produceshop

Naar: T. V.

09/08/2023

Unga¼ltige Anfrage Sehr geehrte/geehrter Ihre Nachricht wurde nicht zugestellt Wie man um Untersta¼tzung und Informationen erha¤lt? Um Informationen und Hilfe zu Ihrer Bestellung zu erhalten, ka¶nnen Sie den Support-Bereich unseres E-Commerce nutzen zuga¤nglich a¼ber folgenden Link: Support Wir erinnern Sie daran, dass unser Kundendienst in den folgenden Uhrzeiten zur Verfa¼gung steht: Montag - Freitag von 9:00 bis 17:00 Uhr Achtung: Dies ist eine automatisch generierte E-Mail und wir ka¶nnen keine Antwort-E-Mails lesen. Antworten Sie bitte nicht auf diese Nachricht. Policy - This email has for recipients contacts from MBK Fincom Sa archives. All information is processed and protected in accordance with current legislation on the protection of personal data (EU Reg. 2016/679). Any requests on the exercise of data can be made by the interested party directly through the appropriate form in the section AssistanceSupport

Produceshop

Naar: T. V.

09/08/2023

Unga¼ltige Anfrage Sehr geehrte/geehrter Ihre Nachricht wurde nicht zugestellt Wie man um Untersta¼tzung und Informationen erha¤lt? Um Informationen und Hilfe zu Ihrer Bestellung zu erhalten, ka¶nnen Sie den Support-Bereich unseres E-Commerce nutzen zuga¤nglich a¼ber folgenden Link: Support Wir erinnern Sie daran, dass unser Kundendienst in den folgenden Uhrzeiten zur Verfa¼gung steht: Montag - Freitag von 9:00 bis 17:00 Uhr Achtung: Dies ist eine automatisch generierte E-Mail und wir ka¶nnen keine Antwort-E-Mails lesen. Antworten Sie bitte nicht auf diese Nachricht. Policy - This email has for recipients contacts from MBK Fincom Sa archives. All information is processed and protected in accordance with current legislation on the protection of personal data (EU Reg. 2016/679). Any requests on the exercise of data can be made by the interested party directly through the appropriate form in the section AssistanceSupport


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform