Terug

problemen met terugbetaling van Cashback

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. K.

Naar: calor

24/12/2019

Beste, ik bestelde een Calor stoomgenerator proExpress care GV9063C0 met cashback van calor van 30 euro.Ik heb deze direct aangevraagd via de juiste weg en kreeg ook melding van Calor. Nu wil uw firma deze cashback in twijfel trekken ondanks de vele bewijzen.Dit tolereer ik niet en wens dat dit snel in orde gemaakt wordt. Hierbij gevoegd enkel foto's die ik genomen heb tijdens de afhandeling.Na de foutieve reactie van u (dat het om een Rowenta zou gaan) ondanks de foto's heb ik telefonisch contact gehad en daar bevestigde men mij dat het inderdaad wel een cashback was maar dat ik nog eens de barcode van de verpakking moest doorsturen wat ik gedaan heb. Nu reageer je met (De aanbieding is niet geldig op het artikel dat u heeft gekocht.Helaas kunnen wij niets meer doen voor u aanvraag).Zie fotos van de cashback op dit toestel en deze actie loopt nog. wachtende op een spoedige oplossing.Hoogachtend


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform