Beste op 8 oktober bestelde ik een item bij Megekko.nltijdens de afhandeling werd mijn poging tot aanmaken van een zakelijke account gehinderd door een fout in het controlesysteem betreffende mijn BTW nummer.aangezien het redelijk dringend was en mijn kliënt wachtte, deed ik alsnog de bestelling, na meerdere onsuccesvolle pogingen om mijn BTW nummer in te vullen, om achteraf de BTW te recupereren zoals al vaak zonder problemen lukte op meerdere andere sites.ze stelden mij dan voor om het geheel te retourneren en de bestelling geheel opnieuw uit te voeren.Het retourneren werd mij geweigerd??! omdat mijn aanvraag de correcte formulering bevatte.Dus deed ik een nieuwe aanvraagna een negatieve revieuw op de site kreeg ik enkele minuten later een antwoord waarop men mij meldde dat retourneren voor zakelijke klanten niet gaat en men mij mits een betaling van 10% boete het item retour zou accepteren.Hiermee kan ik uiteraard niet akkoord gaan.Ik heb niets fout gedaan en doe alleen wat mij gemeld wordofwel neemt men de goederen terug en betaalt men het volledige bedrag terug 156.9€ of men betaald de BTW terug wat ik het liefst zou hebben nl 27.23€