Beste, ik bestelde bij u bouwmaterialen om thuis te laten leveren. Ik moest deze ter plekke helemaal betalen en heb dat ook gedaan. De goederen zijn correct geleverd zoals op de bestelbon. Ik kreeg 1.5 maand later telefoon dat ik nog een openstaand saldo had. Doordat we bij meerdere bouwfirma's materialen hebben gekocht en we alles al ingepakt hadden voor de verhuis, was ik niet meer zeker of het nu wel of niet klopte. U belde me even later weer op om te vragen achter het geld. Ik heb toen betaald. Bij het uitpakken van onze verhuis kwam ik de bestelbon weer tegen en zag ik dat ik toch gelijk had. Ik heb u tig aantal mails gestuurd en gebeld - maar nog steeds geen geld gezien - u beweerd dat ik meer goederen heb gekregen - wat niet alleen niet waar is maar zelfs al mocht dat zijn - dan is het nog altijd uw fout. Het kan toch niet zijn dat jullie uit eigen beweging andere goederen leveren, ik dan maar moet betalen. Ik heb dan eveneens met het management Rudy Van Herck contact opgenomen maar helaas ook daar kreeg ik geen gehoor. Ondertussen zijn we weer een week en half verder en nog steeds niet. Mijn geduld is dus op - ik ga hier achteraan tot het in orde is gebracht. Voor mij is het een principe kwestie geworden mvg