Terug

Problemen met terugbetaling, problemen met kwaliteit besteld product

Closed Openbaar

Mirabella shopping

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Mirabella shopping

12/08/2021

Beste,Mijn bestelling #10523 katten voerbak(merk PETDesign) van 4 juli heb ik 30 juli in ontvangst mogen nemen. Ik ben heel ontevreden en wou deze retourneren bijgevolg. Reden van retour:- pakket is een maand onderweg geweest, vanuit China blijkbaar - 1 plastic bowl heeft al een krasje bovenaan- antislip onderaan is er niet- voerbak was niet verpakt in een doos van petdesign, zelfs geen doos enkel plastic verpakking (bubbelwrap)- merk pet design nergens te bespeuren op het product- prijs niet waardig, kortom bestelde artikel komt niet overeen werkelijk geleverd product, bijgevolg contact willen nemen, vermelde telefoonnummer (Mirabella shopping) is niet in gebruik, dan via e-mail kreeg ik wel reactie, nl retourformulier werd bezorgd, waarin vermeld : ik zou het artikel zelf en op eigen kosten moeten opsturen naar China , waardoor de kosten ver boven de aankoopprijs van het artikel stijgt terwijl mijn aankoopovereenkomst met een Nederlands webshop is …, dit kan niet zijn. Kortom de kwaliteit van het product en service van de webshop laat enorm te wensen over!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform