Terug

Problemen met terugbetaling of reparatie van het huidige product

Closed Openbaar

Hollandidtic

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Hollandidtic

24/08/2023

Ik bestelde een automatische kippenhokdeur. Bij aankomst bleek het niet te werken. Ik vroeg eerst naar een handleiding, maar blijkbaar bestaat die niet. Vervolgens vroeg ik of ze mij mogelijks een defect deurtje besteld hadden en dan kreeg ik een resem aan domme vragen: Of ik een video kon sturen van wat het deurtje deed (niets, dat had ik al gezegd), of ik er batterijen in gestopt had, of ik de schakelaar aangezet had. En dan zijn ze gestopt met antwoorden, ook al blijf ik reminders sturen. Het lijkt dat ze mij aan het lijntje willen houden tot ik opgeef.

Berichten (1)

J. D.

Naar: Hollandidtic

09/09/2023

Beste,Ik zou graag een gepaste, professionele oplossing willen voor deze situatie die nu toch al te lang aansleept. Ik vind het extreem teleurstellend dat ik het op deze manier moest aankaarten en alsnog niet de wettelijk gereguleerde service van jullie krijg.Met vriendelijke groeten,Jeroen De Ridder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform