Beste, Ik bestelde een bureau bij Fully op woensdag 22 maart 2023 en gaf toen meteen aan dat ik de verkeerde afmetingen had besteld. De eerste mail die ik hierover stuurde woensdag 22 maart 2023. Pas op 31 maart 2023 kreeg ik antwoord van de helpdesk. Wanneer ik de helpdesk meteen op 31 maart 2023 laat weten dat ze deze bestelling mogen annuleren, krijg ik op 4 april 2023 het antwoord dat de bestelling helaas al verzonden is en dat deze niet meer kan tegengehouden worden.Ik volgde vervolgens de instructies van de helpdesk en weigerde het pakket bij de koerier. Het werd daarna teruggestuurd naar Fully. Eens dat in orde was, zou ik mijn geld terugbetaald krijgen.Het laatste antwoord dat ik kreeg van de Fully helpdesk dateert van 6 april 2023 nadat ik had laten weten het pakket te hebben geweigerd. Deze conversatie gebeurde via mail, aangezien jullie telefoonnummer steevast naar een antwoordapparaat leidt. Helaas is de helpdesk van Fully intussen al maanden onbereikbaar en zijn de contactgegevens op de website gewijzigd. Tot op heden heb ik dus nog steeds geen terugbetaling ontvangen.Ik stuurde reeds reminder mails op de volgende data: - 17 april 2023- 3 Mei 2023- 11 Mei 2023- 2 Juni 2023Telefonisch contact is niet mogelijk aangezien er een antwoordapparaat aan staat. In het bericht op het antwoordapparaat wordt gezegd een bericht in te spreken na de biep, maar de biep komt helaas nooit. Ik wens dus het betaalde bedrag terug gestort te krijgen, want momenteel ben ik ettelijke euro's armer en geen bureau rijker.