Terug

Problemen met terugbetaling geretourneerd artikel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. D.

Naar: Refurbished.be

26/11/2023

Beste, Mijn dochter kocht een keyboard voor een i pad bij refurbished.Maar merkte op dat het model niet paste, omdat ze op de website geen ander passend model zag, vroeg ze een retourlabel aan. Ondertussen kreeg ze melding dat op 4 oktober 2023 de retourzending terug aangekomen was en refurbished aan de slag zou gaan voor de terugbetaling. Dit is ondertussen bijna twee maand geleden. Ze stuurde zelf al verschillende mails, maar zonder resultaat. Het gaat over een bedrag van ongeveer 44,99 euro wat voor een meisje van 20 jaar veel geld is? Ondertussen stuurde ze zelf al verschillende mails, ook ik als mama, .... Tot op heden nooit antwoord, noch terugbetaling ontvangen.

Berichten (1)

P. D.

Naar: Refurbished.be

14/12/2023

Beste,Mijn dochter kocht een keyboard voor een i pad bij refurbished.Maar merkte op dat het model niet paste, omdat ze op de website geen ander passend model zag, vroeg ze een retourlabel aan. Ondertussen kreeg ze melding dat op 4 oktober 2023 de retourzending terug aangekomen was en refurbished aan de slag zou gaan voor de terugbetaling. Dit is ondertussen bijna twee maand geleden. Ze stuurde zelf al verschillende mails, maar zonder resultaat. Het gaat over een bedrag van ongeveer 44,99 euro wat voor een meisje van 20 jaar veel geld is?Ondertussen stuurde ze zelf al verschillende mails, ook ik als mama, .... Tot op heden nooit antwoord, noch terugbetaling ontvangen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform