Terug

Problemen met terugbetaling, geen product ontvangen.

Closed Openbaar

Bosch bedding

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. H.

Naar: Bosch bedding

11/02/2024

Beste,Op datum van 30/11/2023 hebben we een matras op maat besteld.Levering zou plaatsvinden op 20/12/2023 (ondanks levertijd van max 10 dagen). Problemen met levering waardoor dit een dag later toekwam waardoor we niet thuis zijn voor ontvangst. Briefje in de bus van het koerierbedrijf Packs waarop vermeld staat dat we verhuisd zijn. Dit is niet het geval, wij zijn aan het verbouwen maar wonen effectief op dit adres.Ondernomen acties:- 18 mails (22/12, 02/01, 08/01, 10/01, 18/01, 26/01, 02/02, 05/02)- veel telefoons- spam-actie op social media 05/02 waarop via messenger wordt gereageerd dat dit via mail moet behandeld worden.Waarbij onze laatste mail 05/02Bosch Bedding,Bij deze wil ik de koop ontbinden op basis van het niet nakomen van gemaakte afspraken. Hierbij vraag ik uitdrukkelijk mijn geld terug, en dit binnen 5 werkdagen. Mijn bestelnummer: mom-1357.Terugstorten mag op volgend rekeningnummer: XXX, het volledige bedrag van €524.Indien dit niet wordt nagekomen, zien wij ons genoodzaakt om gerechtelijke stappen te ondernemen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform