Beste,Ik bestelde op 16 november 2023 een paar schoenen via de webshop van Footshop (ftshp.be).- Referentie: DM30846001- Factuurnummer: 2023313701801Op 25 november 2023 stuurde ik het item terug naar volgend adres, zoals aangegeven op de webshop van Footshop:-Lucia Kovácová-EXPANDECO – PACKETA - 93325465- Nieuwe Weerd 22- 3650 Dilsen - Stokkem- BelgiumIk kocht een verzendlabel van Bpost en verstuurde het pakket via een Bpost-punt (Dagbladhandel Wendy, Adolphe della Faillelaan 2, 9052 Gent).Barcode van de verzending: 323233050775171007Via de track and trace merkte ik dat het pakket voortdurend heen en weer gestuurd werd. Ook na het contacteren van Bpost en het opmaken van een dossier, lijkt de verzending vast te zitten of verloren gegaan te zijn in een sorteercentrum in Brussel.Ik heb ook al contact opgenomen met Footshop via e-mail. Zij antwoorden vrij vlot, maar lijken de verantwoordelijkheid bij Bpost te leggen. Een terugbetaling is alleszins nog niet gebeurd.Na contactopname met Test Aankoop, hoorde ik dat de verantwoordelijkheid om dit dossier op te volgen bij de webshop (Footshop) ligt en niet bij de eindconsument (mezelf).Ik hoop dan ook dat Footshop haar verantwoordelijkheid opneemt en me op zijn minst verzekert van terugbetaling.