Terug

Problemen met terugbetaling en levering en klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

T. B.

Naar: Habitat

11/05/2022

Beste, Ik bestelde op 20/03/2022 een thermoskan online bij habitat. Ik heb er niks meer vernomen. Het wordt niet geleverd. Ik heb diverse keren geprobeerd om contact op te nemen met de klantendienst. Het enige antwoord is, we zullen het doorgeven aan de bevoegde dienst. Vervolgens heb ik een refund gevraagd. Zelfde antwoord. Tenslotte krijg ik een mail dat ik zogezegd had moeten antwoorden op iets en dus geen rufund. De telonische klantendienst in Frankrijk is alleen Franstalig. Ik zou elke Vlaming adviseren om geen online aankopen te doen bij Habitat. Ik reken bij mijn refund een vergoeding voor de tijd en de telefoonkosten en de kosten voor deze klacht.Thomas.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform