Terug

Problemen met terugbetaling deel 2

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. R.

Naar: Cewe

11/04/2024

Beste Cewe,Ik heb vandaag geen tegenbericht van uw diensten ontvangen, vandaar deze 2e klacht naar jullie. Dit terwijl ik U op uw eigen verzoek mijn rekeningnummer heb doorgegeven zodat jullie dit kunnen na kijken.Gelieve mij asap te berichten over de status van het door jullie verschuldigde bedrag.Ik verwacht graag meer info ten laatste vrijdag 12 april van uw diensten.Mvg K

Berichten (1)

K. R.

Naar: Cewe

15/04/2024

Beste Cewe,Ik ontvang graag een update van uw diensten. Zoals eerder vermeld heb ik u mijn rekening nummer reeds bezorgd medio vorige week maar heb ik nog geen reactie mogen ontvangen.Mvg KR


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform