Terug

problemen met terugbetaling cadeaubon

Closed Openbaar

Resto vito oostende

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. D.

Naar: Resto vito oostende

04/12/2022

Beste, 23/12/21 heb ik 2 cadeaubonnen gekocht in resto Vito te Oostende. Een bon van 125 euro en een van 60 euro (nrs 542442 en 542441). De zaak was meer dicht dan open. Deze zomer heb ik een mail gestuurd om mijn geld terug te vragen, heb al de gegevens doorgestuurd + kassabon. Ik kreeg te horen dat er geen bonnen terugbetaald worden enkel verlengd worden. (getekend door Katrien). De zaak is niet meer opengegaan... in september werd ze overgenomen.(noemt nu Puerto) Ik heb reeds een mail gestuurd naar de nieuwe uitbaters. Maar nog geen reactie ontvangen. De vorige uitbaatster waren Vito Centomani en Katrien Baele. Katrien Baele heeft ook een immokantoor in Oostende.Hopelijk kunnen jullie ons helpen.Mvg Ken Debacker


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform