Terug

Problemen met terugbetaling + slechte service

Closed Openbaar

Rijschool Veronica Hoboken

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

Y. H.

Naar: Rijschool Veronica Hoboken

22/06/2021

Beste- op 27 april 2021 heb ik een bedrag overgemaakt van 691,00 euro naar rijschool Veronica en dit voor 4 x 2 uur rijles + examenbegeleiding + praktisch rijexamen. De rijlessen waren gepland op 11, 15 en 16 juni.- op 31 mei 2021 kreeg ik onverwachts een e-mail dat mijn rijexamen dat gepland stond op 16 juni 2021 is geannuleerd (zonder mijn toestemming!).- op 4 juni ben ik langs geweest bij de rijschool en deze was gesloten met een brief dat aan het raam hing wegens familiale redenen is de rijschool gesloten niemand te bereiken.- op 9 juni ontvang ik een bericht op whatsapp dat de rijlessen zijn geannuleerd omdat de rij-instructeur ziek is en dat ik zo snel mogelijk gecontacteerd zal worden.- op 9 juni nadat ik het bericht op whatsapp had ontvangen heb ik geantwoord dat ik graag het betaalde bedrag wens terug te ontvangen zodat ik bij een andere rijschool kon verdergaan (aangezien mijn voorlopig rijbewijs bijna verloopt)- op 10 juni ontvang ik een antwoord dat ik een antwoord zal ontvangen vanaf 17 juni en dat ze voor een oplossing zullen zorgen.- tot op heden (22/06/2021) nog steeds geen antwoord ontvangen of verdere communicatie- op 22/06/2021 heb ik nogmaals om verduidelijking gevraagd en om een terugbetaling.- op 22/06/2021 heb ik een antwoord ontvangen: momenteel kunnen wij daar geen antwoord op geven. Het is enkel afwachten nu. Uw geld krijgt u terug enkel weten wij zelf niet wanneer.Ik kan alle nodige documenten en screenshots van het gesprek voorleggen ter bewijs.

Berichten (2)

Y. H.

Naar: Rijschool Veronica Hoboken

13/07/2021

BesteGelieve actie te ondernemen, mijn klacht te behandelen en mijn geld terug te betalen. Zo niet zal ik juridische stappen moeten ondernemen.

Y. H.

Naar: Rijschool Veronica Hoboken

11/08/2021

BesteHet is nu al bijna 2 maanden geleden en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Gelieve actie te ondernemen!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform