Terug

Problemen met terugbetaling .

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: hup,hup

20/09/2019

Beste,Ik heb op 19/7/19 een stopzetting gestuurd van mijn fitness abonnement bij hup,hup in Oostende.Ik heb dan ook op 19/7 een bevestiging hiervan gekregen met een stopzetting vanaf 01.08.19.Eerder had ik al een ziekenbriefje binnengebracht voor 3 maanden ingaande op 01.05.19 t/m 31.07.19.Doch werd voor de maand mei '19 nog een betaling ingehouden van nl. 80 euro voor desbetreffende maand.Na herhaaldelijk vragen om deze terug te storten is dit op heden nog altijd niet gebeurd.Ik heb 4x contact opgenomen met de verantwoordelijke van Hup,hup Oostende, helaas zonder gevolg.Graag Uw raad aub ?Hartelijk dank bij voorbaat.MvgVerheyen Marijke


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform