Terug

Problemen met terugbetalen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. M.

Naar: Emirates

22/06/2020

Beste, wij hebben voor drie personen vliegtickets gekocht met emirates, vluchten van brussel naar dubai op 12/04/2020 en terug van dubai naar brussel op 20/04/2020. Wegens het coronavirus kon men niet op reis. Ik heb obdertussen reeds drie maal via hun website een refund van onze tickets aangevraagd, telkens zonder enige respons van hen!

Berichten (4)

Emirates

Naar: K. M.

22/06/2020

Dear SirMadamThank you for your email message.Please allow me to explain that travel agencies are required to contact their local Emirates Sales office for such requests.Thank you for allowing me to reply to your email.Yours Sincerely,Vinesh NairCustomer AffairsBUSINESS DOCUMENT This document is intended for business use and should be distributed to intended recipients only.

K. M.

Naar: Emirates

23/06/2020

Dear sir, i have allready been asking three times for my refunds on the official way with the official link . I got the message you received it well and that’s it.Did this several times during the past 10 weeks , but no money back!!! Emirates, you’re cheating your customers, and i will make this to the public as much as i can!!!

K. M.

Naar: Emirates

24/06/2020

Dear sir, i have filled in the follow up complaint with all the details i have sent up for three times allready!!!You did get everything three times in the past 12 weeks, reference booking numbers, numbers flight tickets and uploaded the tickets. What more do you need???

K. M.

Naar: Emirates

20/07/2020

Bedankt voor de terugbetaling.Heb het volledige bedrag terug gekregen!!!Mvg, Koen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform