Terug

Problemen met terugbetalen

Opgelost Openbaar

Ava Papierwaren

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

K. S.

Naar: Ava Papierwaren

13/06/2020

Beste,hierbij het relaas van een zeer slechte service alsook het niet worden terugbetaald van een zending die ik online bestelde.14/04 : bestelling #49405373 geplaatst. Gerief dringend nodig voor het maken van een maquette van mijn dochter voor haar bachelor proef. Winkels zijn dicht, er is geen andere optie dan online bestellen.Barcode 1 BPost 323200343059950165138030Barcode 2 BPost 32320034305995016513903020/04 : levering pakje 1. In de doos zit een leverbon met ALLES op de bon. Ik heb dus afgetekend voor ALLES, terwijl Pakje 2 niet is aangeleverd. Het schuimkarton ter waarde van 29.34 € is niet mee !Ik bel naar de service desk van AVA, waar een vriendelijke meneer me zegt dat het tweede pakje zeker de werkdag nadien zal geleverd worden, dat staat zo in zijn computer. Het feit dat alles op de leverbon staat, is bij AVA een gekend IT probleem, meldt hij, ik moet me daar geen zorgen over maken. Ik ben opgelucht, want mijn dochter maakte zich al zorgen dat ze niet kan starten met de maquette voor haar bachelor proef.21/04 :Pakje is nog steeds niet toegekomen. Ik bel opnieuw naar de customer service dienst van AVA en krijg mevr Annelies Barbé aan de lijn, die nu zegt dat ze absoluut geen zekerheid kan geven over de leverdatum, het is in handen van BPost, meer kan ze niet doen… Dit is een heel ander verhaal dan wat ik op 17/04 hoorde ? Er breekt paniek uit bij mijn dochter, want haar maquette voor bachelor proef raakt op deze manier nooit af… De fysieke winkels zijn niet open…Mevr Annelies Barbé stuurt nog een mail met dezelfde info, dat het tweede pakje nog steeds onderweg is naar mij door, zonder concreet nieuws.22/04Het schuimkarton is nog steeds niet geleverd… Mevr Barbé meldt per mail nog even dat de zending bij BPost gesorteerd is …Algehele paniek bij mijn dochter.Ik bel Mevr Barbé op, om bijna te smeken nog een nieuw set schuimkarton op te sturen dat zeker voor het weekend moet aangeleverd worden om zodoende nog een maquette klaar te krijgen. Mevr. Barbé doet het nodige en stuurt een nieuwe zending op. Dit wordt bestelnummer #49476667, barcode BPost 323299294159950980332126. We spreken af dat één van de twee zendingen zal worden geweigerd, of zelfs allebei indien ze te laat aankomen. In dit geval zullen we dan snel terugbetaald worden.24/04Noch zending 1, noch zending 2 werden geleverd.. Mijn dochter kan niet anders dan met stukken bruin karton een zeer slecht uitziende maquette maken, om toch iets te hebben. Ze moet haar werk maandag 27/4 indienen.28/041 van beide pakketten wordt aangeboden door BPost. Zoals afgesproken met Mevr Barbé weiger ik de zending ,want het is te laat. De maquette moest de dag ervoor reeds worden ingediend. Ik stuur Mevr Barbé een mail met de melding dat ik de zending geweigerd heb, en met de vraag de kostprijs van 29.34 €terug te betalen.Ik krijg op deze mail geen antwoord06/05Ik stuur de mail met de vraag de terug betalen uit te voeren nog eens door, want ik heb geen antwoord gehad !23/05Idem, een maand later, noch antwoord gekregen, noch geld terug betaald gekregen…25/05Antwoord van Mevr. Barbé dat ze het zal nazien met de boekhouding en mij op de hoogte zal houden.Diezelfde dag krijg ik nog een mail met de melding dat ze zending nr #49476667 niet zouden retour ontvangen hebben ??? Ik kan daar alleen maar heel verbaasd over zijn, en meld ook mijn ongenoegen in een antwoord mail naar haar toe diezelfde dag. Ik vraag een ondertekend bewijs van aflevering.Daarop krijg ik antwoord dat het inderdaad niet is geleverd, en ze Finance zal vragen om terug te betalen.04/06Terugbetaling is nog steeds niet gebeurd, dit meld ik per mail aan AVA Mevr BarbéDezelfde dag krijg ik antwoord van Mevr. Barbé dat ze het met de boekhouding heeft opgenomen en ze de dag erna zou checken of de terugbetaling uitgevoerd zou zijn.WE ZIJN ONDERTUSSEN 13/06Ik heb geen antwoord meer gekregen van AVA, maar heb wel nog steeds 29.34 € tegoed…Bedankt om hier iets mee te doen.vriendelijke groeten,Kristien Stragier

Berichten (2)

Ava Papierwaren

Naar: K. S.

13/06/2020

DATA NOT AVAILABLE

Ava Papierwaren

Naar: K. S.

16/06/2020

- Typ uw reactie boven deze regel - Annelies (AVA) 16 jun. 2020 17:13:43 CEST Hallo Fay,Ja, de klant werd ondertussen terugbetaald.'‹Contactgegevens klant:'‹Dankjewel voor jouw hulp!Met vriendelijke groeten,Bien à vous,AnneliesAVA Customer ServiceTel.: 0800 177 99SMS: 32 (0) 460 20 22 99Email: sales@ava.be Klachtenbox 13 jun. 2020 21:48:17 CEST Dit e-mailbericht is een service van AVA. Mogelijk gemaakt door Zendesk beleid [GD92Z6-POR6]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform