Terug

Problemen met terug betaling

Closed Openbaar

Exciter Shop

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Exciter Shop

23/08/2022

Beste, Op 08/06/2022 bestelde ik via uw webshop een PS5 voor 599.99 euro. Deze zou na 4 à 8 dagen geleverd worden!! Op 29/06 kreeg ik een mail dat deze wegens vertraging bij DHL uiterlijk dinsdag 05/07 geleverd zou worden.Op 11/07 kreeg ik een mail dat het pakket uiterlijk tussen 20-21/07 geleverd zou worden!!Niets gezien dus, na een zoveelste mail van mij krijg ik dan op 18/07 een mail dat het op 22/08 zou geleverd worden, toen hield ik het voor bekeken en annuleerde mijn bestelling en vroeg mijn geld terug!!Op 18/07 kreeg ik een mail dat mijn annulering aanvaard was en het geld na ten laatste 11 dagen zou terug gestort worden.Na herhaaldelijke mails krijg ik dan op 08/08 een mailtje dat het bedrag tussen 19-22 augustus op mijn rekening zou staan. Daar ik ondertussen bij het rondzoeken ontdekt had dat ik niet de enige ben maar er al zo'n 125 mensen met het zelfde probleem zitten en ook steeds dezelfde mails van jullie ontvangen heb ik klacht neergelegd bij de politie, Meldpunt, ECC. Ik hoop alsnog de spaarcentjes van mijn zoontje terug te kunnen krijgen!!Ik heb u alle informatie bezorgd, maar ik krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen. Gelieve het bedrag onmiddellijk terug te betalen of me op de hoogte te houden van het verder verloop van mijn klacht. Ook telefonisch zijn jullie niet te bereiken alsook de heer Saryas Sabunchi nietBedankt


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform