Terug

Problemen met terug betaling

Closed Openbaar

Plein Publiek

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. A.

Naar: Plein Publiek

10/09/2021

Beste, Als bewoner van Antwerpen stel ik me hierbij vragen af. Hoe kan dit zomaar? Terwijl dit niet eens officieel mag. Als beroep zijnde ben ik een bewakingsagent die dag dagelijks bezig is met het COVID19 maatregelen voor bepaalde bedrijven. Het event gebeurde op vrijdag 3 september 2021 om 19u30, Het Plein Publiek, Zonnestroomstraat 2a, 2020 ter Antwerpen. Ik had een tafel gereserveerd op 20/08/2021, op de website Home - PleinPubliek[https://pleinpubliek.be/home-antwerp/]. Nergens op de website staat vermeld dat je een PCR attest moet kunnen voorleggen, of een bewijs kunnen tonen dat je antistoffen hebt opgebouwd tegen covid19 of een vaccinatiepaspoort in bezit moet hebben, m.a.w ze verplichten jou te laten vaccineren vooraleer je binnen mag. Dit mag officieel NIET. Op 1 september kreeg ik een herinneringsmail binnen. Nogmaals niks op e-mail vermeld daaromtrent. Na een lange dag trip van Pairi Daizaen nog 3 u in de file gezeten kwamen we daar hongerig aan. Tot onze verbazing moesten we dit kunnen voorleggen of tonen dat we gevaccineerd zijn. Ze beweren dat ze dit hebben gecommuniceerd en ik heb mijn mails laten lezen. We waren enkel geïnteresseerd om daar te blijven eten en zijn niet geïnteresseerd in het volgende event dat er toekwam (discotheek dansen). Dit is zeer slecht georganiseerd en dit zou eigenlijk moeten kunnen gescheiden worden van mekaar, dansen VS eten. Ik heb met de verantwoordelijke gepraat en aangekaart i.v.m. SLECHTE communicatie. Ze legde het uit dat ze dit WEL mocht doen van de stad van Antwerpen. Hier stel ik vragen bij ... Ten eerste gaat dit om medisch dossier die je niet met iedereen zomaar mag tonen, schending van privacy.Ten tweede is dit zeer bizar, aangezien Sportpaleis en de Stadsschouwburg mensen binnenlaat die NIET gevaccineerd zijn noch een PCR test moeten kunnen voorleggen. Ik legde haar uit dat dit officieel NIET mag en dat niet met mij TIJDIG werd gecommuniceerd. Ze kon ENKEL een GRATIS drank aanbieden.Dit was een schande voor woorden. Niet enkel was dit slecht georganiseerd maar was ook slecht gecommuniceerd. We hebben de aanbieding geweigerd, geld ZOU teruggestort worden (tot op heden 10/09/2021 nog NIKS ontvangen) en zijn helaas moeten zoeken naar een andere plaats om te blijven eten. We waren beiden teleurgesteld aangezien we naar op zaten uit te kijken.We vragen ons wel af, de mensen die paddelen moeten ze ook een PCR test kunnen voorleggen/ vaccinatiepaspoort kunnen tonen? Of we een tweede kans willen geven aan het Plein Publiek? Dat is nog de vraag ... Graag verzoek ik snel een antwoord van u. I.v.m. Het plein publiek die medische gegevens eigenlijk opvraagt van mensen die wel of al te niet gevaccineerd zijn tegen COVID19 Met vriendelijke groeten/ kind regardsAlmeida Jennifer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform