Beste,Ik kocht op 15-03-2023 3 kimono’s bij het bedrijf IVIGE met gepersonaliseerde namen op de achterkant. Na een week kreeg ik nog geen track and trace toegestuurd.met dat het gepersonaliseerd was begreep ik dat het wat langer kon duren.Maar toen ik geen antwoord kreeg via mail begon ik mij zorgen te maken.ik heb dan geprobeerd via trustpilot, nog steeds geen antwoord.Ik heb dan een telefoon nummer geprobeerd die ik vond, nog geen antwoord. Het ging over en dan naar voicemail, dus het nummer was wel in gebruik.Na een aantal keren proberen via verschillende manieren heb ik een whats app nummer kunnen vinden en hun daar kunnen bereiken.Ze zeiden me dat ze me via mijn telefoon nummer hebben proberen te bereiken terwijl dit niet het geval was! Ze kwamen ook manipulatief over en zeiden dat ze het heel jammer vonden dat ik via trust pilot hun hebben proberen te bereiken en hebben mijn review (die niet eens slecht was) gerapporteerd als spam. Dit vind ik echt raar.Dan zeiden ze me dat de kimono’s niet meer op voorraad waren maar ze zeiden me niet over welke dat dit gingen, want er waren 2 verschillende kleuren. En het was 1 kleur die niet in voorraad was, zogezegd. Alsof ze niet eens wisten over welke bestelling het ging.Dan vroegen ze me of ik een week wou wachten op een nieuwe levering of ik mijn geld terug wou. Na twijfelen wou ik toch mijn geld terug voor de zekerheid want veel vertrouwen was er niet meer. Ze zeiden omdat ik van België ben en zij van nederland het 3-4 werkdagen gingen duren voor de terugbetaling op mijn rekening stond. Geen probleem dacht ik.Het is inmiddels nu al 2 weken geleden en nog steeds geen terug betaling van de 102 euro die ik bestelde op hun site. Via recensies die ik toen las er na, zag ik gemengde recensies van mensen die hetzelfde als mij meemaakten maar ook van mensen die hun bestelling wel toe kregen maar ging dan over andere gepersonaliseerde voorwerpen.Ik heb hun nog regelmatig gestuurd via whats app en ook altijd antwoord gekregen tot het over de terug betaling ging, zijn ze ineens van de aardbol verdwenen. De whats app berichten kan ik zeker ook doorsturen indien nodig.Hopelijk kan ik met jullie, testaankoop iets bereiken hier mee. Mijn geld terug krijgen en een teken sturen naar hun dat ze dit gewoon niet kunnen doen met andere mensen die op hun website bestellen in de toekomst. Heel erg bedankt.Met vriendelijke groetenJudith