Terug

Problemen met terug betalen + misleiden

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. P.

Naar: MOLS HUURWAGENS N.V.

21/04/2024

Beste,Ik heb een bestelwagen willen huren bij huurwagens mols te Hulshout. Echter op de dag zelf om 11u00 kreeg ik telefoon dat ik de bestelwagen moest komen afhalen voor 12u00. Zij zouden nogtans die dag open zijn tot 18u30. Ik ben alsnog in allerijl naar daar gereden en ik zag de bestelwagen staan op een parking maar een kantoor of een persoon was daar niet aan te treffen. Ik heb daar nog rondgereden maar heb niemand aangetroffen. Ik bel hun diensten om te annuleren omdat ik niemand vindt en ze zeggen tegen mij geen enkel probleem we storten de waarborg terug. Na een week is nog niets teruggestort. Ik bel nog een keer en opeens zeggen ze dat ik een dag huur moet betalen. Ik ga hier niet mee akkoord en ga verdere stappen ondernemen.

Berichten (2)

MOLS HUURWAGENS N.V.

Naar: G. P.

15/04/2024

Beste ,Gelieve in bijlage klantefiche terug te vinden betreffende Pieters Gregory .Het saldo werd op 21/04/2023 overgemaakt op opgegeven rekening.Mvg,Hilde DomHuurwagens Mols nvBedrijvenstraat 72235 Hulshout

G. P.

Naar: MOLS HUURWAGENS N.V.

21/04/2024

Beste,Het gaat niet over vorig jaar het gaat over dit jaar.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform