Beste,via BespaarOp.be ondertekende ik in januari 2019 een contract voor een abonnement en de aankoop van een betaalterminal van Ingenico Payment Services. Het was de bedoeling om hiermee te werken vanaf maart 2019 en het maandelijks abonnement en de 1-malige kosten voor de terminal te betalen via domiciliëring. Via de post kreeg ik echter al vanaf februari abonnementskosten voor februari toegestuurd. Ik heb dit gemeld aan Mr. Dejonghe van BespaarOp, maar daar werd geen gevolg aan gegeven gezien ik daarna nogmaals een brief met aanmaningskosten kreeg om het bedrag voor februari te betalen. Ik kreeg een betaalterminal toegestuurd die niet werkte Ik kreeg geen logingegevens toegestuurd om de account bij Ingenico te activeren. Ik contacteerde Mr. Dejonghe van BespaarOp opnieuw zelf om deze problemen te melden. Deze klachten werden doorgegeven aan Mr. Leysen van Eco-Serv. Die stuurde mij opnieuw een factuur door via mail voor betaling van abonnement voor februari alsook de betaalterminal. Opnieuw legde ik (via mail) uit dat mijn contract pas loopt vanaf maart, en of het mogelijk was om dit te corrigeren en mij aan een werkende betaalterminal te helpen. Ik stelde toen dat ik de terminal pas zou betalen bij het krijgen van een correcte factuur alsook pas wanneer mijn betaalterminal zou werken of ik een nieuw werkend exemplaar zou toegestuurd krijgen. Ondertussen was er namelijk al veel tijd gekropen in het melden van de problemen met de terminal, terwijl Mr. Dejonghe bij het overtuigd verkopen van het abonnement aangekondigd had dat we bij defect van de terminal binnen de 24u een nieuwe konden krijgen. De tussenpersoon (Mr. Leysen van Eco-Serv) zei mij om rechtstreeks met Ingenico contact op te nemen, om het technisch probleem met de terminal te melden. Ik belde Ingenico, die mij niet kon helpen en opnieuw doorverwees naar Mr. Dejonghe van Bespaarop. Ik belde opnieuw naar Mr. Dejonghe. Deze zou dit melden aan zijn tussenpersoon (Mr. Leysen) voor onderhandeling bij Ingenico. Deze persoon contacteerde mij echter niet, ik melde dit opnieuw aan Mr. Dejonghe van BespaarOp. Er werd mij geadviseerd om rechtstreeks telefonisch contact op te nemen met de tussenpersoon bij Ingenico (Mr. Leysen). Dit werd gedaan. Mr. Leysen nam nadien contact op met een van zijn contacten bij Ingenico om alles in orde te laten maken. Deze persoon (Mevr. Demarest) zou de factuur van februari in orde laten brengen en iemand van de technische dienst van Ingenico zou mij contacteren om mij verder te helpen. Enkele dagen later kreeg ik opnieuw een herinneringsfactuur van Ingenico om de factuur voor februari te betalen (er is dus duidelijk geen communicatie binnen de firma?). Ik liet dit weten aan zowel Mr. Leysen, Mr. Dejonghe als Mr. Demarest en vroeg of ze bezig waren met mijn dossier, gezien ik de terminal zo snel mogelijk in gebruik wou nemen (we waren ondertussen al bijna halverwege de maand april...). Nadien hoorde ik niks meer van al deze personen. Ook niet van de technische dienst. Ik belde enkele weken later Mr. Dejonghe op om dit te melden. Hij zou opnieuw Mr. Leysen aanspreken. Ik hoorde nog enkele weken niks van bovengenoemde personen. Begin mei contacteerde ik Mr. Dejonghe om te melden dat ik nog steeds op instructies wacht van de technische dienst: moet ik de terminal terug sturen? Zullen ze een nieuwe opsturen? Hij zou de bovengenoemde contactpersonen van Ingenico opnieuw contacteren. Ik vroeg hem ook om mij feedback te geven over dit proces, gezien ik stilletjes aan het gevoel begon te krijgen dat er veel gezegd werd, maar niks gedaan. Ik maakte nogmaals duidelijk dat ik de terminal zo snel mogelijk wou kunnen gebruiken. Hij heeft mij nooit zelf opgebeld of feedback gegeven. Ik belde hem terug op om te zeggen dat ik dit niet vinden kon en dat ik snel een oplossing voor het probleem wou, gezien het nu bijna einde mei was en ik dus sedert de start van het contract in maart 2019 nog geen beroep had kunnen doen op het systeem, terwijl ik sedert maart 2019 elke maand via domiciliëring wel abonnementskosten voor werd afgetrokken. Ik zei dat mijn vertrouwen in hem alsook de firma Ingenico geschaad was. Hierop kreeg ik een kwade reactie en werd mij een verwijt naar het hoofd gesmeten. Daarna heeft hij me nooit meer terug gebeld voor een oplossing, tot op heden.Ik heb het verloop zo nauwkeurig mogelijk proberen beschrijven om duidelijk te maken dat ik met engelengeduld vele pogingen heb ondernomen om de problemen te melden bij de betrokken partijen. Ik heb echter het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden, zonder een oplossing te krijgen voor een service waar ik maandelijks al voor betaal. Ik wens mijn abonnement dan ook met onmiddellijke ingang op te zeggen, alsook om de betaalde abonnementskosten terug te krijgen gezien ik de betaalterminal niet heb kunnen gebruiken. De betaalterminal ligt bij mij thuis te wachten om terug te sturen naar de firma, maar aangezien ik geen instructies krijg naar waar dit moet opgestuurd kan worden, heb ik dit nog niet kunnen doen.