Terug

Problemen met telefonische diensten

Closed Openbaar

Syndicat CGSLB

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. B.

Naar: Syndicat CGSLB

08/06/2023

Beste Meermaals moeten bellen op een week de tijd en altijd de lijn van hun kant die worden toegelegd door te lange wachttijden. Eenmaal je binnengeraakt kan meer dan de helft van het personeel je niet helpen. De ene vertelt een verhaal, de andere vertelt een verhaa, een derde vertelt een verhaal maar geen van beiden komen met geen enkel woord overeen met elkaar. Dit is al maanden aan een stuk zo en je moet eeuwenlang wachten tot de uitkering wordt gestort. We zijn de 8ste en nog steeds geen nieuws omtrent mijn uitkering die moet worden gestort waar er voordien nooit problemen mee was tot ik ben verhuist. Vorige maand kwam de uitkering pas de 12de mei op mijn bankrekening, wat niet normaal is want voor velen is dit ook hun leefloon, facturen moeten worden betaald en huur moet op tijd worden gestort. Dit is onaanvaardbaar geworden en probeer je dan contact op te nemen met de instanties kan je ze al een hele week niet bereiken. Meermaals bel ik op een dag telkens op andere tijdstippen en het enige wat je krijgt is: alle medewerkers zijn bezet en de wachttijden duren erg lang. Probeer je dan een afspraak te maken voor een telefonisch gesprek mag je pas 4dagen of 5dagen later een afspraak inplannen want alles zit dan al vol. Dit is nu de tweede maand op een rij waarvan ik deze problemen heb en niets wordt eraan gedaan en niemand kan je een deftig antwoord bezorgen wat er misloopt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform