Ik heb al verschillende malen met Telcom contact gehad ivm de batterij dit niet meer oplaadt. Een technieker van Telcom is op 20/09 langgekomen om na te kijken wat het probleem was. Na max. 10 min. is hij terug vertrokken. Hij had de batterij reboote. Nadien zijn wij met vakantie vertrokken voor 3 weken. WK 43 heb ik terug met Telcom contact opgenomen omdat we vastgesteld hebben dat de batterij nog steeds niet oplaadt. Wij hebben een technieker aan de lijn gehad die toen meldde dat de energiemeter geen aansluiting meer gaf. Er werd ons gezegd dat dezelfde dag planning ons nog zou contacteren om te laten weten wanneer een technieker kon langskomen. Maar we hebben niets gehoord. Daarop heb ik dan zelf terug gebeld vrijdag 27/10 rond 16u30 maar bij Telcom wordt er maar tot 16u gewerkt. IK heb een boodschap ingesproken dat het dringend was gezien onze batterij niet meer oplaadde maar zonder succes. En de boodschap die wij nog meekregen was dat er niet gewerkt werd de week erna omwille van bouwverlof.Dit is alles behalve professioneel. Onze batterijen hebben dus niets meer kunnen opladen gedurende de hele tijd. Gisteren heb ik terug contact opgenomen maar blijkbaar zouden Telcom afhangen van SOLAX. Die niet zouden reageren op de mail van Telcom. Ik heb dan maar zelf naar SOLAX gebeld en deze waren van niets op de hoogte. Wij wensen zo snel mogelijk een interventie en een schadevergoeding voor de verloren energie.