BesteMijn vrouw bestelde een sim bij Hey! en na 14 dagen werd nog niets ontvangen. Mijn vrouw, RB , besloot naar een andere provider te gaan en met Hey! niet verder te werken. Enkel kreeg RB wel een factuur van Hey! waarna de klantendienst werd gecontacteerd (via chat op website). Na heel lang wachten kregen we eindelijk iemand te pakken, waarna ons verhaal werd gedaan. Deze persoon bevestigde dat er geen verbruik was op dit nr en we kregen bevestiging dat ons contract werd stopgezet (met krediet van de openstaande factuur). Enkel de volgende maand kreeg ze opnieuw een factuur. Hetzelfde liedje, zelfde uitleg, zelfde belofte, zelfde krediet. Enkel om dan opnieuw een factuur te krijgen de maand nadien. Intussen vulden we het online formulier tot stopzetting al 3x in, telkens met de geautomatiseerde boodschap dat het in verwerking is.Er is, buiten de chat, geen enkele manier om hun te contacteren.Ik heb geen idee wat we nog kunnen doen. Dit is enorm vervelend. Wat zijn onze rechten? Wat als we de facturen gewoon negeren? Zonder antwoord of protest op facturen, worden deze niet als ''aanvaard' aanschouwd in België?Alvast bedankt voor enige hulp en nog een fijne dag gewenst.Mvg,LB