Terug

Problemen met stopzetting en inloggen op de site

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. T.

Naar: Testaankoop

20/08/2020

Beste, Ik belde een tijdje terug naar jullie met de vraag mijn abonnement stop te zetten. Ik ben hier namelijk niets mee. Mijn account zegt dat ik geen lid ben en kna er mijn abonnement dus niet op aansluiten. Ik heb er dus al die tijd dat ik bij jullie zit, niets aan gehad. Jullie antwoord was dat ik het moest stop zetten via de site. Dat heb ik dan ook gedaan. Vervolgens krijg ik een bericht dat ik jullie moet bellen om mijn abonnement stop te zetten. Ik werk fulltime, dus telkens als ik jullie wou bellen, waren jullie niet bereikbaar. Ondertussen is er terug 10 euro van mijn rekening gegaan, en dat terwijl ik er al die tijd niets mee ben.Ik hoop dat dit snel kan worden opgelost. Kan mijn abonnement gewoon worden stop gezet aub? Gewoon stop, gedaan, dat ik niet meer geld verlies voor niets. Alvast bedankt

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: A. T.

15/09/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform