Beste, wij hebben een laadpaal van EDI (Electric by D'Ieteren Mallestraat 50 1050 Ixelles tel 022602660 , sinds juli 2021.Sinds 1 oktober 2022 ben ik als huisarts op pensioen gegaan,en daarom heb ik de split billing stopgezet,ttz normaal moesten we dan 6,05 euro per maand betalen om de transacties te registreren , zodat we dit ook aan de belastingen konden doorgeven als bewijs dat dit voor het opladen van de auto was.Dit bedrag wordt via domiciliering op de rekening van LAST MILE SOLUTIONS gestort die de facturatie dus voor EDI regelt.In mei 2022 had ik al een contactformulier opgestuurd( dit is geen email,want email enkel noreply@lastmilesolutions...), en daarna nogmaals, en ik had hen al eens kunnen bereiken,maar in oktober geen reactie. Daarom heb ik een aangetekende zending gestuurd op 7/12/22 (zie bewijs),waarna men beldeondertussen had ik via de app vanEDI op de smartphone het account al verwijderd sinds eind november 2022Na het telefoontje kon ik niet meer gewoon inloggen met het pasje, maar gewoon opladen , geen beveiliging, en hij had gezegd dat het nu in orde wasNu blijven die facturen opsturen nu vandaag edi, last mile solutions november en december 2022 heb ik nog via domiciliering betaald, 6,05 euro,en dus stoppen ze nietHet is wel maar 6,05 euro maar per jaar en als ze dit bij iedereen toepassen, kan dat nog wel een bedrag wordenIk wil dat dit stopt. Tevens kan je hen niet bereiken , al 100 maal geprobeerd op hun telefoonnummer 022602660Dat zijn geen praktijken