Terug

PROBLEMEN MET STOPPEN SPLIT BILLING

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. D.

Naar: EDI

17/01/2023

Beste, wij hebben een laadpaal van EDI (Electric by D'Ieteren Mallestraat 50 1050 Ixelles tel 022602660 , sinds juli 2021.Sinds 1 oktober 2022 ben ik als huisarts op pensioen gegaan,en daarom heb ik de split billing stopgezet,ttz normaal moesten we dan 6,05 euro per maand betalen om de transacties te registreren , zodat we dit ook aan de belastingen konden doorgeven als bewijs dat dit voor het opladen van de auto was.Dit bedrag wordt via domiciliering op de rekening van LAST MILE SOLUTIONS gestort die de facturatie dus voor EDI regelt.In mei 2022 had ik al een contactformulier opgestuurd( dit is geen email,want email enkel noreply@lastmilesolutions...), en daarna nogmaals, en ik had hen al eens kunnen bereiken,maar in oktober geen reactie. Daarom heb ik een aangetekende zending gestuurd op 7/12/22 (zie bewijs),waarna men beldeondertussen had ik via de app vanEDI op de smartphone het account al verwijderd sinds eind november 2022Na het telefoontje kon ik niet meer gewoon inloggen met het pasje, maar gewoon opladen , geen beveiliging, en hij had gezegd dat het nu in orde wasNu blijven die facturen opsturen nu vandaag edi, last mile solutions november en december 2022 heb ik nog via domiciliering betaald, 6,05 euro,en dus stoppen ze nietHet is wel maar 6,05 euro maar per jaar en als ze dit bij iedereen toepassen, kan dat nog wel een bedrag wordenIk wil dat dit stopt. Tevens kan je hen niet bereiken , al 100 maal geprobeerd op hun telefoonnummer 022602660Dat zijn geen praktijken

Berichten (3)

EDI

Naar: D. D.

17/01/2023

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Dear klachtenbox@test-aankoop.be,We are processing your e-mail and expect to notify you within 3 business days. Your ticket number is written in the subject of this e-mail and should be used for any related request from your side.With kind regards,Last Mile SolutionsCustomer CareView request: s:lastmilesolutions.atlassian.net/servicedesk/customerortal/3/IN-2591?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJiNTU5YmY5Y2ZiMWFlYWIwZmJhYWMyNjVjMWM3ZGU1ODg2YmE4NjJiMjg4YTc3ZTkwZDI1OWU4YTM0ZWUyYTZkIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjEyODA4IiwiaXNzdWUiOiJJTi0yNTkxIn0sImV4cCI6MTY3NjM4MzgzNywiaWF0IjoxNjczOTY0NjM3fQ.r2l0KcFFRIOm2n-jykCZHboFClv2CfgePBgi-cPYQeIandsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:lastmilesolutions.atlassian.net/servicedesk/customerortal/3/IN-2591/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI3OTI5NjgzYWU0Y2FiZWM2ODJhNzczMGFmNGVhNmQ0NGE3MWE2ZWJiNzc4N2NmZTNjY2ViMGQ0ZmIzMWZlZTIxIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOmEwNDM0MjU1LWI4YWYtNDdjNy1hYjNjLWViODM2YjBmYzYwMTpjZDU3ZjIyZS1lYTZkLTRhNjktYmFmNy05M2Y5YTdlYjJhZWYiLCJpc3N1ZSI6IklOLTI1OTEifSwiZXhwIjoxNjc2MzgzODM3LCJpYXQiOjE2NzM5NjQ2Mzd9.MZkTGDNczGuxLdPgsE6QR-Dfer6I956fYJ1LUyiW-OcThis is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Powered by Jira Service Managements:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=lastmilesolutions

EDI

Naar: D. D.

18/01/2023

'”-'”-'”-'”Reply above this line.Last Mile Solutions commented:Goedemorgen,Bedankt dat u contact opneemt met Last Mile Solutions.Last Mile Solutions is het facturatiebureau voor uw provider van laadpassen en/of laadpalen voor uw elektrische auto('˜s).Helaas kunnen wij vanuit Last Mile Solutions u niet helpen met inhoudelijke vragen over uw factuur, omdat we slechts factureren in opdracht van uw provider. Dit betekent dat zij wél alle uitleg hebben over de inhoud van uw factuur en u hierin vriendelijk en deskundig te woord kunnen staan.Hoe graag we u ook zouden willen helpen, we mogen dit helaas echt niet. Daarom willen we u vriendelijk vragen contact op te nemen met uw provider. U kunt uw provider herkennen aan het logo op uw laadpas of bovenaan de factuur.We kunnen u natuurlijk wél altijd helpen met vragen omtrent betalingen.Hopende u voldoende te hebben gea¯nformeerd en een fijne dag gewenst.Kind regards,__________________________[!\! THIS IS AN AUTOMATED MESSAGE - PLEASE DO NOT REPLY DIRECTLY TO THIS EMAIL\!\!]How was our service for this request?s:lastmilesolutions.atlassian.net/servicedesk/customerortal/3/IN-2591/feedback?token=c20e1f18aeddcc7639fcc23f8273371057b0fe44View request: s:lastmilesolutions.atlassian.net/servicedesk/customerortal/3/IN-2591?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiJiNTU5YmY5Y2ZiMWFlYWIwZmJhYWMyNjVjMWM3ZGU1ODg2YmE4NjJiMjg4YTc3ZTkwZDI1OWU4YTM0ZWUyYTZkIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6IjEyODA4IiwiaXNzdWUiOiJJTi0yNTkxIn0sImV4cCI6MTY3NjQ1MzkxNSwiaWF0IjoxNjc0MDM0NzE1fQ.Evh-78nJQ3WK9co9E2UX4ogH_DtVoO2Ry2vjQ-mmcaQandsda_source=notification-emailTurn off this request's notifications: s:lastmilesolutions.atlassian.net/servicedesk/customerortal/3/IN-2591/unsubscribe?jwt=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJxc2giOiI3OTI5NjgzYWU0Y2FiZWM2ODJhNzczMGFmNGVhNmQ0NGE3MWE2ZWJiNzc4N2NmZTNjY2ViMGQ0ZmIzMWZlZTIxIiwiaXNzIjoic2VydmljZWRlc2stand0LXRva2VuLWlzc3VlciIsImNvbnRleHQiOnsidXNlciI6InFtOmEwNDM0MjU1LWI4YWYtNDdjNy1hYjNjLWViODM2YjBmYzYwMTpjZDU3ZjIyZS1lYTZkLTRhNjktYmFmNy05M2Y5YTdlYjJhZWYiLCJpc3N1ZSI6IklOLTI1OTEifSwiZXhwIjoxNjc2NDUzOTE1LCJpYXQiOjE2NzQwMzQ3MTV9.qjIVOeby04opGEX9p_x4gqWeN3Cy3xj-m9xkqM0fkp4This is shared with klachtenbox@test-aankoop.be------------------------------Powered by Jira Service Managements:www.atlassian.com/software/jira/service-deskowered-by?utm_medium=jira-in-productandutm_source=jira_service_desk_email_footerandutm_content=lastmilesolutions

EDI

Naar: D. D.

19/01/2023

BesteIk heb dinsdag een klacht doorgestuurd naar testaankoop, en als ik dan de reactie van het bedrijf wil lezen, lukt dat niet ,want de verbinding is niet beveiligd.Tevens heb ik dan gebeld naar de juridische dienst die gisteren gingen terugbellen , maar dat was dus ook niet het geval.Als het zo zit , ga ik mijn abonnement opzeggen , want dan brengt dat ook niet opMvgDr de vylderVerzonden vanuit Mail voor Windows


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform