Beste, In maart 2016 bestelden wij een Hydropool self clean H770 platinum voor 20.280 euro, met levering eind mei. In december 2016 stellen wij vast dat ringen rond jets, wanden en filterbak ernstige roestschade vertonen. De ringen worden vervangen op kosten van fabrikant, met opmerking dat door een foutieve ph chloor waarde, inox onderdelen roesten en er vroegere slijtage is van onderdelen, kussens, jets en dichtingen. En dat waterkwaliteit min 3 x week gemeten moet worden. In maart 2017 merken we dat de dichting rond filter deksel niet meer sluit. Deze wordt vervangen. De hoofdkussentjes zijn ook beschadigd en laten deze vervangen. Het product dat aangeleverd wordt om roest te verwijderen van binnenwanden heeft als resultaat dat deze verkleuren. We merken bij wekelijks onderhoud dat het waterniveau regelmatig gedaald is maar denken dat dit komt door verdamping. In maart 2019, foutmelding op display. Deze moeten we laten vervangen.In 2020 laten we lekken dichten. (ad jets en ad verlichting). Dichting rond filterdeksel wordt opnieuw vervangen. We stellen vast dat waterniveau nog altijd daalt.In april 2021 worden lekken gedicht. Maar waterniveau daalt nog steeds. Dus lekken werden niet allemaal gedicht en hier blijkt ook geen garantie op te zijn. In juni komt technieker opnieuw maar geloven niet meer in een normale werking van dit bad. Hiervoor hadden wij 12 jaar een Beachcomber en hebben wij nooit problemen mee gehad.