Terug

Problemen met servicegarantie Hp laptop

Opgelost Openbaar

vbc computers

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. C.

Naar: vbc computers

26/12/2020

BesteMijn vriendin heeft op 29/02/2020 een Hp laptop gekocht bij de winkel, vbc computers. De laptop is altijd met de juiste voorzichtigheid behandeld, nooit gevallen en altijd vervoerd in een speciale laptoptas. Na het in gebruik nemen van de laptop gaf de laptop na slechts 3 maanden een crash. Het scherm flikkerde en gaf totaal geen antwoord op bepaalde acties. Hierbij hebben we de laptop terug binnengedaan bij vbc en hebben zij hem opgestuurd, is de laptop gemaakt en kon deze terug worden gebruikt. We hebben een maand gebruik kunnen maken van dit toestel en hetzelfde probleem doet zich voort, het verhaal herhaald zich, er worden weer onderdelen vervangen waarvan wij niet weten welke, omdat wij hier geen kennis van hebben, maar worden geholpen en hopen dat het bij deze 2de keer blijft. Maar liefst 5 maanden hierna, geeft de laptop doodleuk hetzelfde probleem weer. Een laptop van maar liefst 1000 euro die binnen de 9 maanden gebruik, 3 keer dezelfde crash en foutmeldingen geeft. Deze keer ga ik persoonlijk zelf naar de winkel i.p.v. mijn vriendin en maak duidelijk dat dit niet door de beugel kan en eis dat ze niet voor de 3 de keer deze laptop nogmaals willen oplappen door hier doodleuk onderdelen in te gaan vervangen, totdat onze garantietermijn verloopt en geen garantie meer zullen verkrijgen wanneer hetzelfde probleem zich weer gaat voordoen. Wij hebben de laptop 14/11/2020 binnengedaan en een supertrage vervanglaptop meegekregen. Ik heb ondertussen 2 telefoontjes gedaan en 1maal langsgeweest, met telkens hetzelfde antwoord: De vertegenwoordiger van Hp zal hierover moeten beslissen, maar om even te bellen naar deze persoon of bedrijf voor meer informatie over de situatie is teveel gevraagd. (Bij mijn laatste telefoontje naar vbc, wisten ze mij te vertellen dat het beleid van hp zodanig is opgebouwd dat een laptop maar liefst 4 keer moet stukgaan, vooraleer er een nieuwe wordt voorzien....)Ik zou heel graag via deze weg een klacht/onderzoek/oplossing willen verkrijgen, want ik begin hier echt zeer gefrustreerd van te worden doordat ze onze klacht niet serieus nemen.met vriendelijke groetenNullens Rob

Berichten (1)

vbc computers

Naar: C. C.

28/12/2020

Beste,Wij zijn voor de klant inderdaad reeds diverse weken bezig om een oplossing klaar te krijgen bij HP. Het klopt inderdaad dat onze vervangtoestellen niet even krachtig zijn dan de laatste nieuwe toestellen, maar de klant krijgt wel een vervangtoestel wat bij vele collega's niet het geval is.De regel bij HP is dat een toestel voor de 4de keer moet binnen komen met hetzelfde probleem om in aanmerking te komen voor omruiling. We hebben echter een uitzondering aangevraagd bij HP hiervoor en wij hebben deze uitzondering ook verkregen. Dit heeft door de Covid omstandigheden en de feesagen iets langer geduurd. De klant is op de hoogte gebracht van deze oplossing. Hij/zij mag een ander toestel van dezelfde waarde komen kiezen ipv het bewuste HP toestel.Voor zover onze interpretatie was de klant tevreden met dit voorstel.Met vriendelijke groeten,Sabrina BaetenTel. 089/46.92.90Email.sabrina@vbc.beVBC Computers nv Boneputstraat 2 3960 Bree www.vbc.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform