Terug

problemen met rolluik

Closed Openbaar

JANSSENS & ZOON

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. M.

Naar: JANSSENS & ZOON

14/10/2020

BesteWe hebben midden augustus 2020 een rolluik laten plaatsen door G. Janssens en zoon bvba en na een 2 tal weken ondervonden we een irritante geklapper (dit bij normale weersomstandigheden) Ik heb dit gemeld aan de firma maar die wisten niet wat het probleem zou kunnen zijn nadat ze hun monteurs hebben gestuurd. Nadien is er een servicemonteur van de leverancier (Roma) komen kijken en heeft beslist dat er grotere type van lamellen moeten komen. Dit zag de zaakvoerder niet zitten omdat hij mee voor de kosten moet opdraaien. We gingen ervanuit dat hij wist wat hij ons toen verkocht en dat het normaal zou functioneren. De zaakvoerder zei rechtuit dat hij het niet ziet zitten om de kosten te dragen en dat we aan het geluid gewend geraken. Ik heb hier zoveel voor betaald en het komt erop neer dat ik opnieuw zou moeten betalen omdat hij de kosten hiervan niet wil dragen.

Berichten (2)

JANSSENS & ZOON

Naar: B. M.

16/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

B. M.

Naar: JANSSENS & ZOON

16/10/2020

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform