Terug

Problemen met retourzending

Opgelost Openbaar

Caro Moda

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. M.

Naar: Caro Moda

26/08/2022

BesteIk bestelde op 02/08/2022 kledij en schoenen via de site van Caro Moda (www.caromoda.nl). Dit onder bestelnummer #21775. De goederen werden uiteindelijk pas twee weken later geleverd. Zowel de kledij als de schoenen passen mij niet en ik wens deze te retourneren. Op hun site garanderen ze ook een 30 dagen retourgarantie. Ik heb hen hier gisteren over gemaild, maar ze weigeren dit. Ze stellen voor om 50% terug te betalen en dat ik de bestelde goederen mag houden. Ik wil deze goederen echter niet houden want ik kan hier niets mee doen. Op het internet heb ik tevens al verschillende recensies van lotgenoten gelezen waarbij hetzelfde voorstel wordt gedaan en zij zien hun geld nooit terug. Ik wens garantie dat de artikelen 100% worden terugbetaald, de kosten van retour naar Nederland wil ik gerust op mij nemen.

Berichten (1)

Caro Moda

Naar: L. M.

27/08/2022

Beste Laura,Dank u voor uwantwoord.Het spijt me tehoren dat u al onze aanbiedingen afwijst in plaats van dat u uw bestelling wiltretourneren. Om het proces testarten, verzoeken wij u vriendelijk de retourenquete in te vullen in hetbijgevoegde bestand en deze naar ons terug te sturen zodra u klaar bent. Het retouradresen het retourformulier worden u toegestuurd zodra wij uw reactie op hetretourformulier hebben ontvangen.Nogmaals bedanktvoor uw geduld en begrip terwijl wij dit voor u uitzoeken.Met vriendelijkegroetenAngeloOn August 26, 2022 at 6:55 :PM GMT+8 klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform