Terug

Problemen met retourzending

Opgelost Openbaar

123superdeals

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: 123superdeals

20/08/2020

Beste, Ik bestelde op 03/05/2020 een hondendonut (ligkussn voor hond). Deze werd met de nodige vertraging geleverd op 30/06/2020. bij het openen van de verpakking heb ik melding gemaakt van afwijkingen tov foto (vulling is verkeerd verdeeld en de vorm is ook niet goed). Ik heb deze ook via foto gedeeld en aangetoond. Daarna heb ik binnen de reactietermijn aan gegeven om deze te retourneren op eigen kosten. Hiervoor heb ik een retourformulier en adres nodig. Echter na meerdere reminders via e-mail heb ik deze nog steeds niet ontvangen. Telefonisch zijn deze mensen ook niet te bereiken en heb ik dus nog steed niet kunnen retourneren om mij geld terug te ontvangen. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen?mvgSteven

Berichten (4)

123superdeals

Naar: S. V.

20/08/2020

Beste Steven,Bedankt voor je bericht en excuses voor de verlate reactie op je e-mail, wezijn momenteel een tikkeltje onderbezet bij de klantenservice.Je bent uiteraard vrij om de Hondenmand retour te sturen, het retouradresis:Vechtstraat 44-11078RMAmsterdamDe retourkosten (Eur6,95) zijn helaas wel voor eigen rekening omdat wij geenantwoordnummer hebben.Ik heb zojuist even intern overleg gehad en ik mag van mijn manager 30% vanhet aankoopbedrag naar je overmaken en dan hou je de mand. Dan bespaar jeje het gedoe en de kosten van het terugsturen. Is dit wellicht ook eenoplossing voor je? Wellicht dat je iemand uit je familie of vriendenkringer een plezier mee kan doen. Zodra je dit bevestigt zorg ik dat dit bedragzo snel mogelijk naar je wordt overgemaakt.Vriendelijke groet en een hele fijne avond gewenst.😊Sandra*Team Klantenservice** *Op do 20 aug. 2020 om 10:29 schreef

S. V.

Naar: 123superdeals

20/08/2020

Beste Sandra, bedankt voor je mailtje en je reactie. Ik apprecieer je tegenvoorstel, maar ik wens toch de donut te retourneren. Ik heb ondertussen in een aparte mail de T&T code alsook mijn bankrekening toegevoegd. Ik hoop dan ook op een snelle en correcte afhandeling van jullie kant. mvgSteven

123superdeals

Naar: S. V.

27/08/2020

Beste Steven,Bedankt voor je bericht en excuses voor de verlate reactie.Ik heb je bestelling in ons systeem opgezocht en zie dat de retour isverwerkt maar en dat de terugbetaling vandaag is geaccordeerd. Dit betekentdat het volledige aankoopbedrag binnen 72 uur op je rekening staat.😊Excuses voor het eventuele ongemak, vriendelijke groet en een fijne avondgewenst!Sandra*Team Klantenservice** *Op do 20 aug. 2020 om 21:40 schreef

S. V.

Naar: 123superdeals

13/09/2020

BesteSorry voor mijn uitgestelde reactie. De initiële bestelling werd met een andere creditcard gedaan en we hebben nu pas de afrekening ontvangen.Bedrag is gestort en ik kan dan ook het dossier positief afsluiten.Alvast bedankt voor jullie hulp.MvgSteven


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform