Terug

Problemen met retourzending

Opgelost Openbaar

Bax music

Start een klacht

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Bax music

30/04/2020

Beste, ik bestelde een flightcase op 21/02/2020. - De flightcase werd geleverd op 11 april (pakbon dd. 10/04/2020 met uitlevernummer 7983670).- Bij ontvangst van de flightcase stel ik vast dat deze niet voldoet aan mijn kwaliteitsnormen en besluit deze te retourneren. - Op 18/04/2020 dien ik een retouraanvraag in die wordt geregistreerd onder nummer 729681. Ik ontvang dezelfde dag een retourformulier. In de bevestigingsmail van de retouraanvraag wordt eveneens aangekondigd dat er mij een verzendetiket van B-Post zou worden toegezonden, met het oog op de terugzending. En hier knelt het schoentje. Dit verzendetiket wordt mij nooit toegestuurd, ook niet na de herinneringen die ik Bax-shop toestuurde op 20/04/2020 én 27/04/2020. Deze mails werden telkens beantwoord met de melding dat men een verzendlabel had aangemaakt en het mij zou doorsturen, maar... het verzendlabel kwam er nooit.

Berichten (4)

Bax music

Naar: J. B.

30/04/2020

Beste Test aankoopBedankt voor je e-mail. Ik wil jullie heel graag helpen, alleen ik zit met AVG.Zowel de naam als terug gewenste terug betaling is niet gelijk aan deze order.Wij zullen contact opnemen met de klant gegevens die bij ons bekend staat in dit account.Sorry voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Dennie Bax Music Olympiastraat 2-4 4462 GG Goes Tel NL: (31)(0)113 212703 Tel BE: (32)(0)3 6052226 Fax: (31)(0)113 252203 helpdesk@bax-shop.nl s:www.bax-shop.nl Voor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen. Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. Unsubscribe-- - Ons referentienummer: Bax:7443519 -

J. B.

Naar: Bax music

06/05/2020

Beste Dennie van Bax-shop,We hadden afgelopen donderdag 30 april met elkaar gebeld in dit verband, en u had afgesproken dat het pakket gisteren bij mij zou worden opgehaald door GLS (retourzending via GLS (1202781148)).Ik heb gisteren de ganse dag thuis geweest, doch geen koerier gezien.Wilt u deze aangelegenheid eindelijk eens oplossen aub ?Mvg,

Bax music

Naar: J. B.

06/05/2020

Beste DJ JeroenBeste test-aankoop,Bedankt voor je e-mail. Wij hebben begrepen dat GLS niet op 1 en 5 mei pakketten afhalen ivm een feesag.Dit was helaas niet goed gecommuniceerd met ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak.Ik heb aan GLS gevraagd of ze aanstaande vrijdag bij jou willen ophalen. Mijn oprechte excuses voor het ongemak en wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet,Dennie Bax Music Olympiastraat 2-4 4462 GG Goes Tel NL: (31)(0)113 212703 Tel BE: (32)(0)3 6052226 Fax: (31)(0)113 252203 helpdesk@bax-shop.nl s:www.bax-shop.nl Voor al je vragen kun je ook onze faq raadplegen. Volg Bax Music ook op Facebook, Twitter en Instagram. Bekijk onze winkel in Google streetview Op deze email is deze disclaimer van toepassing. Unsubscribe-- - Ons referentienummer: Bax:7568856 -

J. B.

Naar: Bax music

19/05/2020

Geachte Bax Shop, eindelijk werd deze aangelegenheid correct geregeld. Dank u !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform