Beste, ik bestelde een flightcase op 21/02/2020. - De flightcase werd geleverd op 11 april (pakbon dd. 10/04/2020 met uitlevernummer 7983670).- Bij ontvangst van de flightcase stel ik vast dat deze niet voldoet aan mijn kwaliteitsnormen en besluit deze te retourneren. - Op 18/04/2020 dien ik een retouraanvraag in die wordt geregistreerd onder nummer 729681. Ik ontvang dezelfde dag een retourformulier. In de bevestigingsmail van de retouraanvraag wordt eveneens aangekondigd dat er mij een verzendetiket van B-Post zou worden toegezonden, met het oog op de terugzending. En hier knelt het schoentje. Dit verzendetiket wordt mij nooit toegestuurd, ook niet na de herinneringen die ik Bax-shop toestuurde op 20/04/2020 én 27/04/2020. Deze mails werden telkens beantwoord met de melding dat men een verzendlabel had aangemaakt en het mij zou doorsturen, maar... het verzendlabel kwam er nooit.