Terug

Problemen met retourzending

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: Fiyo

21/11/2019

Beste, ik bestelde een metalen tussenstuk droogkast/wasmachine. Gezien dit niet past op onze toestellen wens ik dit terug te sturen. Ik heb een retouraanvraag gedaan, waarop ik een retourbevestiging ging krijgen. Tot op heden heb ik nog geen akkoord ontvangen. Ik heb al meerdere mails verstuurd. Deze blijven tot op heden onbeantwoord. Behalve 1 keer, toen ik kreeg ik onderstaand antwoord: Beste, bedankt voor je bericht. Helaas zijn wij momenteel niet in de gelegenheid om jouw vraag te beantwoorden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Ik heb het artikel aangekocht op 29 oktober 2019, en er geldt een 30dagen retourgarantie. De retouraanvraag is op tijd gebeurd, maar zolang ik geen bevestiging krijg verstrijken de 30 dagen. Ik wil mijn geld terug. Mijn slechte revieuw wordt ook niet aanvaard op de website.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform