Via reclame op Facebook heb ik me een paar schoenen en een jasgekocht die er op en top fantastisch uitzagen. Het was via een zogenaamde Nederlandse webshop Premium Faschion Outlet Nederland België. Na bestelling en betaling en betaling werd al duidelijk dat het ff kon duren eer ik mijn goederen zou ontvangen.Na 1 1/5 maand ontvang ik mijn eerste pakket met het paar schoenen. Deze bleken totaal niet overeen te komen met de foto van de reclame, zijn niet van leder leder zoals beweerd werd maar van plastiek en bovendien te klein. Ik heb prompt een mail gestuurd naar de verkoper waarop ik volgend antwoord kreeg:om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u contact met ons opnemen (support@premium-fashionoutlet.nl).) door middel van een duidelijke verklaring (bijv. een brief of e-mail per post) van uw besluit om dit contract op te zeggen. De herroeping is dan compleet als we de fysieke goederen hebben ontvangen. De kosten voor het terugsturen van de goederen zijn voor rekening van de koper.Stuur de retourzending naar het volgende adres:Ontvanger: Tu Hongming Telefoonnummer: +8617757757961271Adres: F2, gebouw 8, nr. 89, Siyuan Road, Yidong Industrial Zone, Niansanli Street, Yiwu, Jinhua, Zhejiang Province 322000, China. Daarnaast dient u na verzending van de goederen het formulier onder de volgende link in te vullen. Link: www.premium-fashionoutlet.nl/teruggaveHiermee kondigt u de retourzending vooraf aan en kan de ontvangen goederen zonder dubbelzinnigheden worden toegewezen aan de juiste bestelling. Dit is de enige manier om een snelle terugbetaling te garanderen. Na ontvangst van de retourzending worden wij op de hoogte gesteld van de ontvangst en kunnen wij de terugbetaling uitvoeren.Om de goederen te retourneren, gelieve alleen gebruik te maken van een verzendmethode met trackingnummer, zodat wij uw retourzending kunnen toewijzen. Gelieve ook het herroepingsformulier bij het retourpakket te voegen voor een duidelijke opdracht. Dank u welVriendelijke groetenBij het googelen van het retouradres kom ik op een heleboel klachtensites van gedupeerden die het over alle dingen eens zijn, te kleine maten, plastieken brol ipv leder, het lange wachten op de goederen en het retourneren naar China en het terug krijgen van hun geld.Hier zitten klachten tussen van meer dan een jaar oud en toch blijft dit bedrijf verder gaan met zijn bedrieglijke praktijken.Het gaat me hierbij niet om het geld maar vooral om het feit dat een stel gangsters een bloeiende bisness kapot maken dat al uit een slecht daglicht ontstaan is en probeert terug open te bloeien.Met vriendelijke groet,Marc.